ماشین الکتریکی مرسدس بنز

ماشین الکتریکی مرسدس بنز وارد گود رقابت با محصولات تسلا می‌شود

ماشین الکتریکی مرسدس بنز برای رقابت با خودروهای برقی تسلا در اواخر امسال معرفی خواهد شد. ماشین‌های تسلا در استاندارد طلایی تمام ماشین‌های الکتریکی جهان قرار گرفته‌اند؛ اما با این وجود کمپانی‌های دیگری نیز در تعقیب این غول خودروساز الکتریکی هستند.

بسیاری از مدل‌های هیبریدی یا الکتریکی با بردی کوتاه برای امسال مورد آزمایش قرار گرفته‌اند؛ اما تسلا با وسایل نقلیه تمام برقی خود، بازی بر سر قدرت در بازار ماشین‌های الکتریکی را کاملا به نفع خود برگردانده است. کمپانی Chevrolet در حال حاضر مشغول کار بر روی محصولی است تا بتواند با Model 3 تسلا رقابت کرده و این در حالی است که به نظر می‌رسد کمپانی بزرگ خودروساز مرسدس بنز نیز برای آنکه از رقابت با کمپانی تسلا عقب نماند، محصول جدید الکتریکی خود را در اواخر سال جاری به بازار معرفی کند.

ماشین الکتریکی مرسدس بنز برای رقابت با خودروهای برقی تسلا امسال در نمایشگاه اتومبیل پاریس خودنمایی خواهد کرد

به گزارش رویترز، این خبر را توماس وبر (Thomas Weber)، مدیر ارشد توسعه کمپانی Daimler در میان جمعی از روزنامه‌نگاران این خبرگزاری، تائید کرد. دایملر در تلاش است تا این خودروی جدید را تحت برند مرسدس بنز (Mercedes-Benz) در نمایشگاه اتومبیل پاریس که در اکتبر امسال برگزار خواهد شد، به نمایش درآورد.

این برای اولین بار است که این کمپانی یک ماشین الکتریکی با برد حرکتی بالا را تحت برند تجاری مرسدس بنز منتشر خواهد کرد؛ بنابراین به‌طور طبیعی هیجان بسیار زیادی در بین طرفداران این برند آلمانی خاطره انگیز به وجود آمده است. وبر می‌گوید که این خودروی الکتریکی با توانایی محدوده‌ی حرکتی 310 مایلی (چیزی در حدود 500 کیلومتر) در میانه‌ی قلمرو‌ی محصولات تسلا قرار خواهد گرفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده، ماشین الکتریکی مرسدس بنز در اکتبر (مهر ماه) امسال معرفی می‌شود و مدتی پس از آن به بازار عرضه خواهد شد. مدیر ارشد توسعه کمپانی دایملر در یک تخمین محافظه‌کارانه می‌گوید که این خودرو می‌تواند در این دهه (امسال 2016 میلادی بوده و تا پایان این دهه حداکثر چهار سال دیگر باقی مانده است) به نمایندگی‌های فروش، برای عرضه در بازار خودرو تحویل داده شود. بنابراین، برای اینکه ماشین الکتریکی مرسدس بنز بتواند به گاراژ خانه‌هایمان وارد شود، احتمالا چند سالی زمان خواهد برد. تا آن روز صبور باشید و خود را با خودروهای بنزینی این غول خودروساز آلمانی سرگرم کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*