میکروفون های بلو:استودیوی همیشه همراه

میکروفون های Blue انتخابی عالی و مطمئن برای تولید کنندگان پادکست و مشتاقان ضبط صدا هستند. اگر برای جلسه بعدی مصاحبه یا پادکست جدید وبلاگ و یا آهنگ آینده تان به دنبال یک انتخاب مطلوب و به صرفه هستید، بهتر است نگاهی به سه محصول جدید این کمپانی در CES امسال بیاندازید. سه میکروفون جمع و جور که همه جا می توانند همراه شما بوده و ضبط صدای با کیفیت را به کاری لذت بخش تبدیل کنند. بگذارید نگاهی به این مدل ها داشته باشیم:

 

Tiki
 

اولین میکروفون USB که شیوه شنیداری انسان را برای دریافت صدا تقلید می کند، یعنی بر روی صداهای خاصی تمرکز کرده و نویز و صداهای ناخواسته پس زمینه را حذف می کند. همچنین جالب تر اینکه تشخیص می دهد چه زمانی باید کاملا Mute شود تا صدای اضافی و مزاحمی را ضبط نکند. برای دست یابی به چنین امکاناتی، Tiki ترکیبی از تکنولوژی اختصاصی حذف نویز را به همراه ایزوله کردن و جداسازی صدا و mute هوشمند به خدمت گرفته است.
هنگام کار با این میکروفون دو حالت مختلف را می توانید انتخاب کنید: حالت سخنرانی هوشمند برای کنفرانس ها و نشست های خبری، و حالت ضبط طبیعی برای ثبت صدای سخنرانی، موسیقی یا تهیه پادکست با کیفیت سی دی. این میکروفون به اندازه یک فلش یو اس بی بوده و همانند کول دیسک به راحتی درون پورت USB لپ تاپ تان قرار می گیرد و دیگر خبری از کابل های دست و پا گیر میکروفون های معمول نیست. قیمت تقریبی تیکی هم ۵۹ دلار اعلام شده است.


Spark Digital

اسپارک دیجیتال یک میکروفون خازنی در رده استودیویی است که به دو صورت USB و قابل اتصال به آی پد عرضه خواهد شد. شرکت بلو این میکروفون را با عنوان «اولین ابزار حرفه ای ضبط ویژه آی پد» معرفی می کند. کیفیت این میکروفون تقریبا چیزی از میکروفون های آنالوگ خازنی ویژه استودیو کم ندارد و به خوبی از پس ضبط صدای خواننده ها و سازهای موسیقی بر می آید.
این میکروفون همچنین دارای خروجی هدفون برای مانیتور کردن صدا و دکمه های کنترل بلندی صدا، gain و mute بر روی خود است. البته باید به قابلیت کنترل تمرکز صدا هم در این میکروفون حرفه ای اشاره کرد. برای داشتن این میکروفون لازم است که ۱۹۹ دلار هزینه کنید، که در قبال آن علاوه بر میکروفون اسپارک، یک پایه مقاوم در برابر لرزش، کابل های ویژه USB و آی پد، و همچنین اکانت SoundCloud Pro شش ماهه سایت Gobbler به شما هدیه خواهد شد.

Mikey Digital

این میکروفون بلو هم ویژه آیفون، آی پاد و آی پد عرضه شده است. میکروفون میکی دیجیتال به صورت plug-and-play بوده و قابلیت هایی همچون gain اتوماتیک و دستی، ورودی aux همزمان از چندین منبع را در اختیارتان می گذارد. حال شما می توانید به راحتی با استفاده از سیستم عامل iOS ابزار پرتابل تان به ضیط صدا از گیتار و چندین ساز دیگر به صورت همزمان بپردازید.
این میکروفون همچنین به کپسول های خازنی قابل تنظیمی برای کیفیت بهتر ضبط مجهز شده و بر روی خود دارای نشانگرهای LED است تا سطح بلندی صدای ورودی را به شما نشان دهد. نکته جالب هم اینجا است که سر این میکروفون برای راحتی بیشتر قابلیت چرخش ۲۳۰ درجه ای دارد و می توانید آن را در زاویه مناسب برای ضبط صدا قرار دهید. اگر هم نگران خالی شدن باتری ابزار موبایل تان هنگام ضبط هستید، می توانید از رابط یو اس بی همراه میکروفون برای شارژ همزمان با ضبط دستگاه تان استفاده کنید. قیمت این میکروفون خوش دست و کارآمد هم ۹۹ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*