Computex2012: تلفن هوشمند Alfar 560 محصولي از کمپاني ساخت مادر برد Jetway

 

 

نياي تلفن هاي همراه هوشمند چنان وسوسه کننده و جذاب است که هر گروهي در خور توانش سعي مي کند به آن وارد شود. اکنون نوبت به شرکت تايواني Jetway رسيده است که در کامپيوتکس امسال به جاي مادربردهايش، اولين اسمارت فون خود را با نام Alfar 560 رونمايي کند. البته احتمال دارد اين محصول توسط شرکت هاي ديگري و با نام تجاري خود آنها به بازار عرضه شود.

هرچند که با نگاهي به مشخصات مشاهده مي کنيم که با يک اسمارت فون رده پايين يا متوسط روبرو هستيم: پردازنده 650 مگاهرتزي MTK6575، صفحه نمايش 5.1 اينچي با رزولوشن 800 در 480 پيکسل، رم 512 مگابايتي، بلوتوث 2.1 و دوربين هاي 1.3 و 5 مگاپيکسلي. به علاوه اينکه با يک موبايل دو سيم کارته مواجه هستيم که از هر دو شبکه GSM و WCDMA پشتيباني مي کند.
البته اين اسمارت فون نکات جالبي هم دارد، مثل اينکه تا کنون اين گونه سخت افزار معمولي را همراه با چنين صفحه نمايش بزرگي يکجا نديده ايم و ديگر اينکه اولين محصول جت وي، به اندرويد 4 بستي حصيري مجهز است. هرچند که ضخامت اين موبايل هم آنقدر زياد است که جاي خوبي در بازار اسمارت فون برايش متصور نباشد. جت وي مي گويد قصد دارد اولين اسمارت فون خود را تنها در آسيا، آمريکاي شمالي و خاورميانه به بازار عرضه کند.

{photo}91/03/20/alfar-560{/photo}


منبع : devicemag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*