گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل

گالری تصاویر گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در رنگ طلایی و آبی

چند هفته تا برگزاری مراسم رسمی اپل و رونمایی از گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل این شرکت باقی مانده است و هر روز چندین گزارش جدید در مورد این محصولات پرطرفدار منتشر می‌شوند. امروز گزارشی مبنی بر برگزاری رویداد معرفی اپل در هفتم سپتامبر منتشر شد و حالا نیز گالری جدیدی از تصاویر این محصولات منتشر شده است.

گالری تصاویر گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در رنگ آبی و طلایی

امروز تصاویری از گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل (Apple iPhone 7 Plus) در فروشگاه اینترنتی Hellotopten منتشر شدند. این تصاویر از جمله با کیفیت‌ترین عکس‌های لو رفته از نسل بعدی آیفون‌های اپل هستند.

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اهالی کوپرتینو طبق معمول طراحی زیبا و جذابی داشتند و حالا با حذف خطوط آنتن در بدنه آیفون‌های امسال، جلوه بخش پشتی آنها به مراتب زیباتر از قبل شده است.

همانطور که در تصاویر مشخص است، لنز دوربین بزرگتری در گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل دیده می‌شود و بدین ترتیب برآمدگی دوربین در این محصولات بیشتر شده است، ضمن این که در بخش پشتی آیفون 7 پلاس دوربین دوگانه جدید اپل مشاهده می‌شود. در زوایای تصویر برداری این گزارش نمی‌توان حذف جک 3.5 میلیمتری را از آیفون‌های امسال تایید کرد. در بیشتر گزارشات مربوط به گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل ، به قرار گرفتن اسپیکر ثانوی به جای این درگاه اشاره شده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر تعویض دکمه هوم اسکرین فیزیکی کنونی آیفون‌ها با یک دکمه حساس به فشار و جدید در فضای وب منتشر شده‌اند. در این تصاویر جدید نیز می‌توان این موضوع را تا حدی تایید کرد. با این حال هنوز هم در این زمینه مطمئن نیستیم و شاید شاهد چنین اتفاقی در نسل جدید آیفون‌های اپل نباشیم.

طبق اطلاعات لو رفته در این فروشگاه اینترنتی، گوشی iPhone 7 و گوشی iPhone 7 Plus اپل در چهار رنگ بندی طلایی، رزگلد، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شوند. با این حال امروز تصویر دیگری از این محصولات در رنگ مشکی فضایی منتشر شده است.

همانطور که گفتیم، انتظار می‌رود رویداد رونمایی اپل از این محصولات جدید در هفتم سپتامبر برگزار گردد. با این حال اهالی کوپرتینو حتی رونمایی آیفون‌های جدید در ماه سپتامبر را نیز تایید نکرده‌اند؛ باید منتظر دریافت دعوت نامه این رویداد بزرگ باشیم. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر جدید لو رفته از این محصولات جلب می‌نماییم:

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ با توجه به تغییرات احتمالی در نسل جدید آیفون‌های اپل، آیا قصد خرید گوشی‌های امسال اپل را دارید؟ اگر از آیفون‌های قدیمی استفاده می‌کنید، چه زمانی به ارتقا گوشی خود فکر می‌کنید؛‌ امسال یا سال 2017؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*