مارلین و سیلفیش همان گوشی گوگل هستند یا با برند نکسوس عرضه می‌شوند؟

با توجه به انتشار مشخصات دو گوشی نکسوسی جدید و یکسان بودن آن‌ها با گوشی گوگل که چندی پیش شایعه عرضه آن با برند خود گوگل شنیده شد، این فکر به وجود می‌آید که آیا نکسوس مارلین و سیلفیش همان گوشی گوگل هستند و یا این محصولات هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و نکسوس‌ها همچنان توسط کمپانی HTC ساخته می‌شوند!

ما این را می‌دانیم که 2 دستگاه اندرویدی جدید تحت کد نام‌های مارلین و سیلفیش در شرف عرضه قرار گرفته‌اند. نکته‌ای که در این قضیه قرار دارد آن است که نام‌های خانواده فیش معمولاً استانداردی برای استفاده در کدنام دستگاه‌های نکسوس است و از همان ابتدا این چنین بوده است اما در اینجا شایعات مختلفی وجود دارد که عنوان می‌کند گوگل قصد دارد این دو محصول را تحت نام گوشی گوگل عرضه کند و در واقع خبری از برند نکسوس نخواهد بود.

در این گزارش جدید آمده است که گوگل قصد دارد دو محصول جدید را اواخر ماه سپتامبر عرضه کند. یکی از این گوشی‌ها از یک صفحه 5 اینچی برخوردار بوده و دیگری نیز حاوی یک صفحه 5.5 اینچی است. علاوه بر آن هر دو مدل گوشی گوگل در مدل‌های 32 و 128 گیگابایتی عرضه خواهند شد. از سوی دیگر عنوان می‌شود که این محصولات حاوی اندروید 7.0 نوقا بوده و همراه با لانچر نکسوس عرضه می‌شوند.

گوشی گوگل

مشخصات مشابه دو گوشی نکسوسی جدید با گوشی گوگل

شما هم شاید در ابتدا به اشتباه بیافتید و تصور کنید که این دو محصول دارای مشخصاتی دقیقاً مشابه مارلین و سیلفیش باشند که طی هفته‌های اخیر شاهد درز اطلاعات آن‌ها بودیم؛ اما این گزارش ادعا می‌کند که بحث این دو گوشی جدا بوده و این دو محصول با طراحی کامل اچ تی سی و با برند نکسوس روانه بازار خواهند شد.

در حالی که ما نمی‌توانیم این گزارش را تأیید کنیم، باید عنوان کرد که دو ساعت هوشمند اندرویدی نیز با کدنام‌های سری فیش (Angelfish و Swordfish) در حال طراحی هستند و این شایعه وجود دارد که گوگل هر دو آن‌ها را نیز با برند نام خود روانه بازار کند.

بدیهی است تمامی این شایعات به یک نکته اشاره دارند و آن هم عرضه دو گوشی نکسوسی است؛ اما نمی‌توان به سادگی از شایعه عرضه این دو محصول تحت برند گوگل گذشت. با این حال باید منتظر ماند و تا زمان احتمالی عرضه این دو گوشی صبر کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*