دانلود مرورگر گوگل کروم برای آیفون و آیپد

گوگل در دومین روز از کنفرانس Google I/O، بالاخره مرورگر محبوب کروم را برای ابزارهای مبتنی بر iOS معرفی نمود و امروز نیز نسخه آزمایشی این مرورگر برای آیپد و آیفون منتشر شد. هرچند هنوز iOS اجازه انتخاب مرورگر کروم به عنوان سرویس‌دهنده پیش‌فرض ایمیل را به کاربر نمی‌دهد اما کروم به شما امکان  همگام‌سازی صفحات در تب‌های مختلف، بوک‌مارک‌ها، رمز‌های عبور ذخیره‌شده را می‌دهد. جزئيات کامل در مورد Chrome مخصوص ابزارهای iOS را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

گوگل در کنفرانس شب‌ گذشته اعلام کرد که سرعت Chrome در iOS به همان خوبی نسخه دستکتاپ است اما در آزمایشاتی که ما انجام دادیم کروم هنوز کمی تنبل به نظر می‌رسد البته ممکن است این مشکل در نسخه نهایی برطرف شود.
اگر کروم را بخواهید با سافاری اپل مقایسه کنید، همین نسخه آزمایشی Chrome نیز سریعتر از سافاری عمل می‌کند.

با تماشای ویدیو پایین می‌توانید با محیط کروم مخصوص iOS بیشتر آشنا شوید اما اگر کاربر یکی از ابزارهای اپل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مرورگر را دانلود و برروی آیفون یا آیپد خود نصب نمایید.
کروم مخصوص iOS شباهت زیادی به نسخه تحت اندورید دارد، منوی تنظیم در گوشه راست و بالای صفحه قرار گرفته است که اگر آن را لمس کنید، تنظیمات مربوط به بوک‌مارک‌ها به همراه گزینه‌های دیگر مربوط به مرورگر نمایش داده می‌شوند.

اگر این مرورگر را برروی آیفون یا آیپد خود نصب کرده‌اید تجربیات خود را در بخش نظرات با دیگران در میان بگذارید.


منبع : ENGADGET

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*