برنامه Future Lab سونی معرفی شد: محیطی خلاقانه برای ارتباط بهتر با مشتری

شرکت سونی طی برگزاری نمایشگاه IFA 2016 اعلام کرد که برای اولین بار برنامه Future Lab یا آزمایشگاه آینده را در سان فرانسیسکو راه اندازی می‌کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این سرویس یا برنامه در اصل وسیله‌ای برای ارتباط سونی با کاربران خود است، البته این ارتباط فقط برای اشتراک گذاری نمونه اولیه محصولات این شرکت برای کاربران است تا نظر کلی مشتریان خود را درباره طرح‌ها و محصولات جدید خود بداند و بعد از آن اگر نیاز به اضافه کردن جزئیاتی داشت، به محصول خود اضافه کند. شرکت سونی گام بزرگی را با برنامه Future Lab روبه تکنولوژی برداشته است. آنطور که پیدا است اولین محصول آزمایشی این برنامه یک گجت پوشیدنی است که با نام N در برنامه Future Lab وجود دارد.

کاربران می‌توانند با پرداخت 100 دلار وارد برنامه آزمایشگاه آینده سونی شوند که در اصل محیطی خلاقانه برای ارتباط بهتر با جامعه و نیازهای آن‌ها در زمینه تکنولوژی است. علاوه بر این کاربران می‌توانند از سیستم دعوتنامه برای وارد شدن به برنامه Future Lab استفاده کنند و پس از دیدن محصول اولیه مراحل ثبت نامی خود را تکمیل کنند.

در این برنامه از شرکت کنندگان خواسته می‌شود تا با نمونه اولیه محصول کار کنند و بازخوردهای خود را ارسال کنند، پس از آن سونی از مصاحبه و پرسشنامه جمع آوری شده با همکاری تیم تحقیق و توسعه تغییرات کلی را به عمل می‌آورد.

برای کسانی که از این برنامه استفاده می‌کنند آزمایشگاه R&D سونی پر از جذابیت است و تجربه جالبی را به کاربران می‌دهد، کاربران می‌توانند طرح اولیه محصول جدید سونی را که با نام N در برنامه وجود دارد ببینند، البته این محصول برای اولین بار در ماه مارس 2016 در SXSW پرده برداری شد. طرح مفهومی N در اصل یک گجت پوشیدنی همراه با اسپیکر بوده که به دور گردن بسته می‌شود و وظیفه آن خروجی گرفتن از صدای گوشی هوشمند کاربران است.

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین قیمت رم موبایل و متنوع ترین مدل های شارژر وایرلس موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*