سوختگی دست یک پسر شش ساله بر اثر انفجار گلکسی نوت ۷ !

سوختگی دست یک پسر شش ساله بر اثر انفجار گلکسی نوت ۷ !

متاسفانه انفجار گلکسی نوت ۷ که ابتدا تصور می‌شد تنها یک بازی تبلیغاتی از سوی رقبا و برای خراب کردن وجهه‌ی سامسونگ باشد، حالا دیگر به یک بحران جدی تبدیل شده است. شاید نه فقط در هنگام پرواز، بلکه بهتر است در هیچ موقعیتی این محصول را با خود حمل نکنید تا از این دست اتفاقات تلخ برایتان رخ ندهد.

گویا شب گذشته یک کودک شش ساله در منطقه‌ی بروکلین ایالت نیویورک کشور آمریکا که فبلت جدید سامسونگ را در دستانش گرفته بوده است، بر اثر انفجار گلکسی نوت ۷ دچار آتش‌سوزی و سوختگی می‌شود و او را سریعا از طریق یک آمبولانس به بیمارستانی در نزدیکی آنجا می‌رسانند. لیندا لویس (Linda Lewis) مادربزرگ این کودک می‌گوید که نوه‌اش در حال تماشای ویدیوی بر روی گلکسی نوت ۷ بوده است که ناگهان باتری این اسمارت فون منفجر شده و حتی این انفجار زنگ‌های هشدار در خانه‌ی او را هم به صدا درآورده است.

خوش‌بختانه آسیب وارد شده به این کودک در حد شدیدی نبوده است و بعد از مداوا او را به خانه برگردانده‌اند. اما او دیگر از نزدیک شدن به هر اسمارت فونی ترس دارد و خانواده‌ی او نیز در چند ساعت گذشته با مسئولان سامسونگ در تماس بوده‌اند؛ البته هیچ جزییاتی از مکالمات و موارد مطرح شده بین این خانواده و کمپانی کره‌ای فاش نشده است.

سامسونگ به تمام دارندگان گلکسی نوت ۷ توصیه کرده است که دیوایس خود را خاموش کنند و آن را به نمایندگی‌های این کمپانی در سراسر جهان تحویل دهند. بعد از تحویل، سامسونگ دو گزینه پیش روی این دسته از کاربران می‌گذارد: آنها می‌توانند یک گلکسی جی (Galaxy J) را به طور موقت دریافت کنند و تا زمان دریافت گلکسی نوت ۷ با باتری تغییریافته، از آن استفاده کنند. همچنین امکان تعویض نوت ۷ با یکی از دو محصول گلکسی اس ۷ و مدل اج آن نیز وجود دارد و کاربران علاوه بر دریافت گوشی جدید و رقم اختلاف قیمت آن با نوت ۷، یک کارت هدیه و یا یک کارت اعتباری به مبلغ ۲۵ دلار را هم دریافت خواهند کرد؛ لوازم جانبی خریداری شده برای نوت ۷ نیز از این طریق قابل پس دادن و بازگشت مبلغ خواهند بود.

کار از رقابت برندها گذشته است؛ انفجار گلکسی نوت ۷ جان‌ کاربران را تهدید می‌کند!

سوختگی دست یک پسر شش ساله بر اثر انفجار گلکسی نوت ۷ !

البته لازم به ذکر است که چند روز پیش نیز انفجار یک گلکسی اس ۷ اج در خانه‌ی یک مرد میانسال خبرساز شد و حالا شاید اعتبار ابرکمپانی سامسونگ در معرض شدیدترین حملاتی قرار دارد که در یک دهه‌ی گذشته بی‌سابقه بوده است. خیلی از کاربران و کارشناسان به دلیل این که سامسونگ یک فراخوان رسمی و عمومی را برای بازپس‌گیری گلکسی‌های نوت ۷ از بازار تمام کشورهای جهانی منتشر نکرده است، این کمپانی را مقصر می‌دانند.

اگر سامسونگ بخواهد چنین فراخوانی منتشر کند، باید از چندین نهاد دولتی مجوز بگیرد و البته بعد از آن هم فروش گلکسی نوت ۷ به یک جرم تبدیل می‌شود؛ موضوعی که سامسونگ به هیچ وجه آن را نمی‌پسندد و حتی قصد دارد که با تعویض باتری و ایجاد تغییرات در مدل‌های جدید، بار دیگر فروش گسترده‌ی این محصول را ادامه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ;سامسونگ فقط تبلیغات زیاد داره وگرنه محصولاتش اصلا بدرد نمیخوره مثلا این صفحه سوپرآمولد بعد ازشش ماه کارکردن باهاش یواش یواش مایل به زردی میزنه من خودم نوت5 دارم الان بعد ازهشت ماه رنگهاش مایل به زردی میزنه .بنظر من اصلا بااین شرایط دیگه ارزش خرید نداره .

  2. به نظر من تقصیر خود افراده که گوشی خودشون رو پس نمیدن. وقتی اینهمه سر و صدا کرده چرا با جون خودشون بازی میکنن.

  3. دیگه سامسونگ معنی نداره

  4. سامسونگ بعد از معرفی اس6 خدایی داش خوب پیش میرفت تا رسید به انفجار نوت 7…
    اعتماد به سختی به وجود میاد و به راحتی از بین میره.