ویندوز 10

امکان مشاهده ترافیک شهری به اپلیکیشن نفشه ویندوز 10 اضافه گردید

مایکروسافت به تازگی آپدیتی را برای اپلیکیشن نفشه ویندوز 10 منتشر کرده که امکان مشاهده ترافیک لحظه‌ای را برای استفاده کنندگان از آن به ارمغان می‌آورد.

همان‌طور که در جریان هستید، ردموندی‌ها هرچند وقت یک بار، بیلدهای جدیدی از ویندوز 10 را برای افراد تست کننده و یا به اصطلاح اینسایدر عرضه می‌کنند که حاوی قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای است.

در همین راستا به تازگی بیلد 14931 دسکتاپ در اختیار اینسایدرهای گروه فست قرار گرفته که قابلیت‌های جدیدی همچون امکان ارسال پیامک از طریق نسخه یونیورسال اسکایپ و یا مشاهده لحظه‌ای ترافیک مکان حضور در اپلیکیشن نفشه ویندوز 10 را به همراه دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبلاگ گروه توسعه دهنده ویندوز، در به روز رسانی جدید اپلیکیشن نقشه ویندوز 10 ، کاربران می‌توانند از دو تم روشن و تیره برای مطابقت بیشتر با تنظیمات سیستمی دستگاه خود استفاده کنید. البته بدهی است که استفاده از تم تیره در شب بهتر و کاربرپسند تر است که پیش‌تر نیز به نسخه موبایل این اپلیکیشن اضافه گردیده است.

علاوه بر این، امکان بررسی سریع وضعیت ترافیکی یا مشاهده دوربین‌های زنده در مسیر رفت و آمد افراد در این نسخه تعبیه شده است. بدین ترتیب زین پس قادر خواهید بود به صورت لحظه ای و بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی مرکز کنترل ترافیک مایکروسافت، به وضعیت ترافیک مکانی که در آن حضور دارید دسترسی پیدا کنید و این در حالی است که اطلاعات مذکور در هنگام مسیریابی نیز به طور خودکار لحاظ می‌شوند.

پشتیبانی از USB Audio 2.0 در نسخه جدید اپلیکیشن نقشه ویندوز 10 و نوار مسیریابی جدید از دیگر ویژگی‌های بیلد 14931 محسوب می‌شود که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک به صورت عمومی در دسترس تمامی استفاده کنندگان از این اپلیکیشن قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*