اپل آیفون 7 - Apple iPhone 7

نکاتی برای خرید آیفون 7 که باید به آنها توجه کنید

چند روزی است که گوشی‌ های آیفون 7 به بازار عرضه شده و علاقه‌مندان به محصولات اپل از آن استقبال کرده‌اند؛ اما ورود قاچاقی این کالا به بازار ایران مشکلاتی را در پی داشته و مشتریان برای خرید آیفون 7 باید برخی نکات را در نظر بگیرند.

رئیس اصناف مشهد به شرکت‌هایی که مجوز واردات محصولات اپل را دارند اشاره کرد و گفت:

تا کنون 9 شرکت برای وارد کردن گوشی‌های آیفون 7 مجوز گرفته‌اند و پس از آغاز طرح رجیستری، گوشی‌ هایی که از طریق کانال قانونی وارد کشور می‌شوند مشکلی برای عرضه در بازار نخواهند داشت؛ بنابراین برای خرید آیفون 7 باید به این نکته توجه کنید که گوشی شما از چه طریقی وارد کشور شده است.

محمود بنا نژاد بیشتر گوشی های آیفون 7 موجود در بازار را  قاچاقی دانست و اعلام کرد که با معرفی شرکت‌های دارای مجوز، میزان قاچاق گوشی‌ های موبایل به حداقل خواهد رسید.

برای خرید آیفون 7 عجله نکنید

وی در ادامه اعلام کرد که 80 تا 90 درصد گوشی‌ هایی با قیمت بالاتر از یک میلیون تومان به صورت غیر مجاز وارد کشور می‌شوند. برخی از شرکت‌ها برای این گوشی‌ ها خدمات پس از فروش ارائه داده‌اند که با گارانتی اصلی تفاوت دارد. بنابراین بهتر است مشتریان برای خرید آیفون 7 عجله نکرده و منتظر ورود گوشی های مجاز با گارانتی اصلی یمانند.

رئیس اتاق اصناف مشهد در مورد قیمت گوشی‌ های آیفون 7 گفت:

با توجه به عوارض گمرکی قیمت این دیوایس‌ها افزایش خواهد یافت اما قانونی بودن واردات امری ضروری محسوب می‌شود. امروزه دیگر گوشی‌ های تلفن همراه به عنوان یک کالای ضروری در زندگی محسوب شده و باید این نیاز به صورت قانونی تهیه شود تا برای سوءاستفاده کنندگان از واردات کالای قاچاق صرفه اقتصادی نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مملکت رو ببین
    سر گوشی هم به مردم رحم نمیکنند
    خدا خودش ما رو نجات بده با این…………………..

  2. چی افزایش خواهد یافت مثلا قیمتش بشه 15 ملیون یا بیشتر بابا به قران قسم قیمت ایفون 7 با اچ تیسی 10 یک رنج قیمت باید باشه الان بلیط بگیری بری امریکا ایفون 7 بخری بیای بیرون ارزون تره تا از تهران بخری حرفا چیه بای قیمت بیاد زیر 4 تومن نه اینکه افزایش پیاد کنه

  3. فک کنم با تعرفه گمرک دست کمی از این قیمتها نداشته باشن :/