اپلیکیشن Wallpaper

اپلیکیشن Wallpaper گوشی پیکسل به صورت عمومی عرضه شد

چندی پیش، محصولات جدید شرکت گوگل با امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده کاربردی برای رقابت با پرچم داران دیگر شرکت‌ها معرفی شدند. وجود دستیار صوتی Google Assistant، قابلیت‌های پیشرفته در عکاسی و … از قابلیت‌های اختصاصی این گوشی ها هستند. اما حالا گوگل با اضافه کردن اپلیکیشن Wallpaper به پلی استور (Play Store)، امکان استفاده از آن را برای تمامی دارندگان دستگاه‌های مجهز به اندروید 4.1 و بالاتر، فراهم کرده است.

اپلیکیشن Wallpaper حالا در اختیار دیگر دارندگان گوشی های اندرویدی قرار گرفته است.

عملکرد اپلیکیشن Wallpaper در گوشی های پیکسل و دیگر دستگاه‌های اندرویدی تنها در یک مورد با هم تفاوت دارد: گوگل، والپیپرهای زنده (Live Wallpapers) و فوق‌العاده زیبای اپلیکیشن Wallpaper را در انحصار محصولات سری پیکسل قرار داده است. به هر صورت تغییری در اصل این اپلیکیشن و تصاویر فوق‌العاده زیبای آن وجود ندارد. حالا تمامی دارندگان دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند به مجموعه‌ای عظیم از والپیپرها که همگی توسط گوگل دست‌چین شده‌اند، دسترسی داشته باشند. منبع گوگل برای انتخاب این تصاویر، اپلیکیشن Google Earth، شبکه اجتماعی گوگل پلاس و شبکه 500px بوده و تمامی عکس‌ها نیز در پنج دسته اصلی Earth (زمین)، Landscape (چشم‌انداز)، Cityscapes (مناظر شهری)، Life (زندگی) و Textures (بافت) قرار می‌گیرند.

اما شاید یکی از ویژگی‌های بسیار خوب اپلیکیشن Wallpaper که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، دانلود و تغییر والپیپر، هر 24 ساعت یک بار باشد. به لطف وجود سیستم پردازشی تصاویر، عکس‌های با رزولوشن بالا نیز طی پروسه‌ای، به تصاویری با کیفیت اما کم حجم تبدیل می‌شوند تا عملیات دانلود نیز سبک‌تر بشود.

آن دسته از کاربرانی که دستگاه آنها به اندروید 7.0 نوقا مجهز است نیز می‌توانند تعیین کنند که والپیپر دانلود شده، به عنوان تصویر قفل صفحه نمایش قرار بگیرد یا نه. اما کاربرانی که از اندروید 4.1 تا اندروید 6.0 مارشملو استفاده می‌کنند، تنها می‌تواند پس زمینه اصلی دستگاه را تغییر دهند.

دانلود رایگان اپلیکیشن Wallpaper

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*