آپدیت گلکسی اس 6 اج

آپدیت گلکسی اس 6 اج ماه اکتبر را دریافت کنید

دو روز پیش سامسونگ آپدیت گلکسی اس 6 اج پلاس (+ Galaxy S6 edge) را عرضه کرد که حاوی پچ امنیتی ماه اکتبر برای سیستم عامل اندروید بود. با گذشت یک روز از این تاریخ، سامسونگ برادر کوچک را نیز بی نصیب نگذاشته و آپدیت آپدیت گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 edge) را روز گذشته به بیرون عرضه کرد. البته، این به‌روز‌رسانی در زمان مقرر به دست کاربران نرسید چون اکنون دو روز از پایان ماه اکتبر سال 2016 می‌گذرد و همین روزها سامسونگ باید خود را برای عرضه آپدیت ماه نوامبر (ماه جاری) آماده کند.

آپدیت گلکسی اس 6 اج پلاس

با رسیدن به ماه نوامبر، کاربران می‌بایست خود را برای دریافت پچ امنیتی همین ماه آماده کنند، در حالی که به تازگی آپدیت امنیتی ماه اکتبر عرضه شده است، اما اهمیت این دسته از به‌روز‌رسانی‌ها به حدی است که دیر یا زود آن، بسیار بهتر از نبود آن‌ها است. در نظر بگیرید که سامسونگ جزو معدود شرکت‌هایی است که به طور منظم برای گوشی‌های اندرویدی خود آپدیت ارائه می‌کند و اکنون نیز نوبت به آپدیت گلکسی اس 6 اج و همچنین برادر بزرگتر آن رسیده است.

آپدیت گلکسی اس 6 اجآپدیت گلکسی اس 6 اج کنونی برای دستگاه‌های آنلاک شده در اروپا عرضه شده و از قرار معلوم 68 آسیب‌پذیری ریز و درشت را در سیستم عامل گوشی حل می‌کند. البته سامسونگ سفارشی‌سازی خود و دست بردن در اندروید خام را نیز در نظر گرفته و حل برخی از مشکلات مربوط به رابط کاربری را در آپدیت گلکسی اس 6 اج مد نظر قرار داده است. متاسفانه لیستی از مواردی که بعد از دریافت به‌روز‌رسانی برطرف خواهند شد از سوی سامسونگ ارائه نشده است.

بعد از اعمال به‌روز‌رسانی، ورژن ساخت گوشی (build version) به XXU4DPJH تغییر پیدا خواهد کرد. همانند روال همیشگی، آپدیت طی زمان برای نقاط مختلف دنیا عرضه می‌شود، اما اگر برای دریافت آن عجله دارید، مسیر Settings > About device > Download Updates Manually را دنبال کرده و آن را به صورت دستی دانلود و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*