گوشی همراه میزو پرو 7

میزو پرو 7 به تراشه کایرین 960 و سنسور اثر انگشت التراسونیک مجهز شده است

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون قابلیت‌ها و ویژگی‌های پرچمدار جدید میزو، امروز نیز برخی منابع نزدیک به این شرکت چینی فاش کردند که گوشی همراه میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) به تراشه کایرین 960 و سنسور اثر انگشت التراسونیک تجهیز شده است.

به فاصله زمانی کمتر از دو هفته از معرفی گوشی هوشمند میزو پرو 6 اس (Meizu Pro 6s) توسط میزو، ساعاتی پیش برخی منابع نزدیک به این شرکت برخی ویژگی‌های پرچمدار بعدی این میزو را منتشر کردند.

بر این اساس انتظار داریم که گوشی همراه میزو پرو 7 از تراشه کایرین 960 قدرت گرفته باشد. همان‌طور که در جریان هستید، این تراشه از واحد پردازش گرافیکی Mali-G71 بهره برده و با لیتوگرافی 16 نانومتری فین‌فیت توسعه یافته است. ناگفته نماند که این پردازنده توسط شرکت HiSilicon که به نوعی زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شود، توسعه یافته، از این رو به نظر می‌رسد میزو که سال گذشته پرو 6 را به تراشه اگزینوس 7420 سامسونگ تجهیز کرد، امسال ترجیح داده از تراشه یک شرکت چینی در پرچمدار جدید خود استفاده کند.

به هر حال شنیده می‌شود که گوشی همراه میزو پرو 7 در دو نسخه با حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد که در قاب پشتی هر دو مدل دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX 386 سونی تعبیه شده است. نکته دیگری که می‌توان از اسلایدهای تبلیغاتی پرو 7 دریافت، این است که احتمالا این محصول به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد، با سنسور اثر انگشت التراسونیک تعبیه شده در زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود شرکت میزو از این محصول در تاریخ 24 دسامبر رونمایی کند، از این رو اگر قصد خرید پرو 6 اس را دارید، بهتر است تا این تاریخ صبر کنید زیرا گفته می‌شود که پرو 7 نیز با قیمتی رقابتی به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*