تصاویری از گلکسی اس ۷ در رنگ مشکی براق فاش شد؛ پرچمدار سامسونگ همگام با آیفون ۷

تصاویری از گلکسی اس ۷ در رنگ مشکی براق فاش شد؛ پرچمدار سامسونگ همگام با آیفون ۷

کمپانی‌های سازنده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند طی چند سال گذشته تلاش کرده‌اند تا با خلق رنگ‌های جدید، از زرد دارچینی گرفته تا آبی مرجانی، نشان دهند که کپی‌کاری را دوست ندارند و همواره به دنبال به‌کارگیری خلاقیت در طراحی محصولات خود هستند. اما خب شما هرچه‌قدر هم که خلاق و جسور باشید، نمی‌توانید محبوبیت رنگ‌های جذاب و کلاسیکی نظیر مشکی خالص را انکار کنید و این همان حقیقتی است که غول‌هایی مانند سامسونگ و اپل آن را درک کرده‌اند و بعد از عرضه‌ی آیفون ۷ در رنگ مشکی و مدل جت بلک، حالا نوبت به گلکسی اس ۷ مشکی براق رسیده است.

از هفته‌ی گذشته بود که زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه‌ی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) سامسونگ در یک گزینه‌ی رنگی جدید به گوش رسید. این شایعات مدعی بودند که سامسونگ نیز همانند اپل قصد دارد تا یک گزینه‌ی رنگی جدید از خانواده‌ی رنگ‌های مشکی را به اسمارت فون‌های پرچمدار حال حاضر خود اضافه کند. حالا مشخص شده است که این رنگ جدید، رنگ مشکی براق خواهد بود که شباهت بسیار زیادی به مدل جت بلک آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل دارد.

به تازگی چند تصویر جدید در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که این گلکسی اس ۷ مشکی براق را از چند زاویه‌‌ی مختلف نشان می‌دهد تا با تمام وجوه آن کاملا آشنا شوید. اولین تصویر مربوط به مقایسه‌ی این مدل با نسخه‌ی معمولی مشکی‌رنگ سری اس ۷ سامسونگ است. هرچند که شاید کاربران با خود بگویند که نسخه‌ی مشکی‌رنگ گلکسی اس ۷ به خودی خود، براق است و نیازی به این مدل جدید نباشد، اما با نگاه دقیق‌تر متوجه می‌شوید که تفاوت‌های مهمی بین نسخه‌ی معمولی که با نام مشکی عقیقی (Onyx) شناخته می‌شود و این مدل جدید وجود دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، لبه‌های بدنه و قاب فلزی دور تا دور این دیوایس در مدل جدید به رنگ مشکی در‌آمده‌اند و این موضوع باعث افزایش یک‌پارچگی اس ۷ شده است. برخلاف مدل اصلی که دارای قاب نقره‌ای رنگ است، این مشکی بودن در کنار براقی نمایشگر و پنل پشتی، ظاهر جذاب و مدرن‌تری به پرچمدار کمپانی کره‌ای اهدا کرده است:

تصاویری از گلکسی اس ۷ در رنگ مشکی براق فاش شد؛ پرچمدار سامسونگ همگام با آیفون ۷

گلکسی اس ۷ مشکی براق در مقابل آیفون ۷ جت بلک

مطمئنا سامسونگ و اپل در حال رقابت مستقیم با یکدیگر هستند و سیاست‌های رقابتی این دو غول دنیای تکنولوژی است که باعث تعیین جهت بازار اسمارت فون‌ها در سراسر جهان می‌شود. حالا که اپل یک نسخه‌ی رنگی جدید به نام جت بلک را عرضه کرده و این مدل با موفقیت کامل رو‌به‌رو شده است، مطمئنا رقیب کره‌ای نیز به تکاپو افتاده است و گلکسی اس ۷ مشکی براق می‌تواند جدی‌ترین پاسخ سامسونگ به آیفون ۷ جت بلک اپل باشد؛ جالب است که مدل جت بلک در برابر خط و خش‌ها و لکه‌های حاصل از اثر انگشت مقاومتی از خود نشان نمی‌دهد و حالا با توجه به این تصاویر، دیوایس سامسونگ نیز به نظر می‌رسد مقاومت اندکی در برابر این آلودگی‌های خارجی داشته باشد.

تصاویری از گلکسی اس ۷ در رنگ مشکی براق فاش شد؛ پرچمدار سامسونگ همگام با آیفون ۷

احتمالا طی هفته‌های آینده، تصمیم این دو کمپانی بر روی دیگر برندها نیز اثر خواهد گذاشت و شاهد استقبال بیش از پیش سازندگان از ترکیبات رنگ مشکی و به خصوص بدنه‌های براق خواهیم بود. شما عزیزان میتوانید باقی تصاویر منتشر شده از این گزینه‌ی رنگی جدید در سبد محصولات سامسونگ را در زیر مشاهده کنید؛ مدلی که احتمالا تا اوایل ماه دسامبر و آغاز موج خرید کاربران با نزدیک شدن به ایام تعطیلات زمستانی، روانه‌ی قفسه‌های فروشگاه‌های تلفن همراه خواهد شد:

تصاویری از گلکسی اس ۷ در رنگ مشکی براق فاش شد؛ پرچمدار سامسونگ همگام با آیفون ۷

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    آیا واقا این رنگ وجود ؟
    من می خوام s7edgeبخرم آیا خوبه یا ن؟
    اگر این رنگ وجود داره بگید کجا میتونم گیر بیارم؟

  2. گوشی s7edgeبه خودی خود زیبا بود
    حالا با وجود این رنگ یکپارچه مشکی براق به زیباییش افزوده شده
    فقط میتونم بگم Wow