کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی ال جی

کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی ال جی ؛ تابستان و زمستان لذت‌بخش با یک دستگاه

سرمای زودهنگام و ناگهانی پاییز امسال، خانواده‌های ایرانی را به فکر خرید بهترین و مناسب‌ترین سیستم گرمایشی بازار انداخته است و کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی ال جی یکی از بهترین گزینه‌هاست. این کولرها با قابلیت گرمایشی خود، لذت بردن از روزهای سرد زمستان را به شما هدیه می‌دهد.

کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی از دو قابلیت مجزا برخوردار هستند. این کولرها هم در تابستان به خوبی هوای داخل خانه را خنک می‌کنند و هم در فصل سرما عملکرد بسیار خوب و مناسبی را ارائه می‌دهند. این دستگاه بدون دردسر اضافی مانند نصب و راه‌اندازی و یا مصرف زیاد انرژی، به راحتی فضای داخل خانه را گرم می‌کنند.

امروزه در بیشتر خانه‌های نوساز، سیستم‌های گرمایشی مجزا برای هر واحد مانند گرمایش از کف، پکیج‌های گرمایشی و نصب رادیاتور، موتورخانه‌های گرمایشی، سیستم‌های چیلر، دستگاه‌های صنعتی، نصب فن کوئل و یا کولر گازی اسپلیت تعبیه شده است. شرکت ال جی نیز یکی از محبوب‌ترین برندها در تولید کولرهای گازی گرم و سرد در ایران است که با تنوع بسیار خود، قابلیت پوشش انواع سلیقه و کاربری را دارد.

کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی ال جی

در کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی ال جی ، گرمایش به وسیله‌ی سیکل معکوس یا گرمایش کمپرسور تامین می‌شود. بیشتر مردم فکر می‌کنند که در کولر هم از المنت یا گرم‌کننده‌های مختلف استفاده می‌شود؛ اما کمپرسور منحصربه‌فرد دستگاه‌های ال جی مسئولیت این وظیفه را بر عهده گرفته است.

شرکت ال جی یک شرکت پیشگام در تولید اینورترها و کولرهای گازی است و ویژگی‌های مهمی را ارائه داده که صدها هزار نفر را مجاب می‌کند تا از کولرهای گازی ال جی برای گرم کردن خانه استفاده کنند. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت و وجه تمایز کولرها را با سایر دستگاه‌ها بررسی می‌کنیم.

کولرهای گازی، هوای گرم را از طریق پرتاب باد در جهات مختلف در کل فضا پخش می‌کنند و به همین دلیل محیط مورد نظر خیلی سریع‌تر گرم می‌شود. همچنین توزیع هوای گرم نیز بسیار مناسب‌تر است و موجب می‌شود تا گرما به صورت یکنواخت در کل محیط پخش شود. در کولرهای گازی ال جی، پرتاب باد تا 20 متر در چهار جهت صورت می‌پذیرد و به لطف استفاده از دمپرها، گرمادهی سریع و یکنواخت محیط را به همراه می‌آورد.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی با کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی ال جی

علاوه بر آن، کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی ال جی دارای ترموستات است که به وسیله‌ی آن، دمای مورد نیاز به دستگاه داده می‌شود و می‌توان همیشه دمای مطلوبی را در محیط داشت. این موضوع باعث می‌شود تا از مصرف بیهوده‌ی انرژی جلوگیری به عمل آید. اسپلیت‌های ال جی توجه بسیار زیادی را به بحث انرژی داشته‌اند و تکنولوژی اینورتر (Inverter) با بهره‌گیری از فناوری اسمارت اسکن، کاهش 73 درصدی مصرف انرژی را به ارمغان آورده و جامعه‌ی طراحان و مهندسان صنایع تهویه مطبوع را شگفت‌زده کرده است. شما می‌توانید با استفاده از محصولات جدید اسپلیت ال جی، به صورت ملموس و مفید در هزینه‌های انرژی منزل خود صرفه‌جویی کنید.

از دیگر ویژگی‌های کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی ال جی می‌توان به پاک‌سازی محیط و جلوگیری از بروز حوادث اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه‌ها، دیگر از بوی گاز، احتمال خفگی و یا هوای سنگینی که به علت کارکرد بخاری‌های گازی در محیط به وجود آمده، خبری نیست. حتی فیلترهای تصفیه هوای موجود در این کولرها باعث می‌شوند تا محیطی بدون باکتری و گرد و خاک داشته باشیم.

بهره‌مندی از خدمات پس از فروش مطمئن

خدمات مطمئن و آرامش‌بخش یک شرکت، در مهم‌ترین نقطه قرار می‌گیرد. گلدیران یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش است که مسئولیت نصب و پشتیبانی از کولر گازی اسپلیت ال جی را بر عهده دارد. وقتی پای بهترین شرکت خدمات سیستم‌های تهویه مطبوع کشور و یکی از بهترین‌های خاورمیانه وسط باشد، خریداران می‌توانند به راحتی از فضای گرم خانه و خانواده خود لذت ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. محصولات این برند خیلی خوبن از بزرگترین مزیت هاشون میشه به کیفیت تولید، قیمت مناسب و راه کولرگازی ال جی با سادگی هرچه تمام تر اشاره کرد.