گوشی ZUK Edge

گوشی ZUK Edge فردا به طور رسمی معرفی خواهد شد

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی ZUK Edge ، یک منبع چینی نزدیک به لنوو نیز ساعاتی پیش با انتشار تصویر دعوت‌نامه مراسم رونمایی از گوشی مذکور مدعی شد که زدیوکی اج فردا چهار شنبه، به طور رسمی معرفی خواهد شد.
طی چند وقت اخیر اخباری در رابطه با کنار‌هگیری شرکت لنوو از بازار گوشی‌های هوشمند و در سوی دیگر سرمایه‌گذاری این شرکت برای افزایش تولید سری موتو زد موتورولا منتشر شد. اگر این شایعات به حقیقت تبدیل شوند، شاید بتوان از گوشی ZUK Edge به عنوان آخرین پرچمدار لنوو که با برند اصلی این شرکت به بازار عرضه خواهد شد یاد کرد.

ZUK Edge official announcement will be on December 7

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، می‌دانیم که گوشی ZUK Edge احتمالا به تراشه اسنپدراگون 821 (Snapdragon 821) و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. علاوه بر این می‌توان انتظار داشت که این محصول دارای نمایشگری 5.5 اینچی بدون حاشیه کناری با وضوح تصویر QHD باشد. همچنین گوشی جدید لنوو به سنسوری 13 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی، سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است.

از دیگر ویژگی‌های این بالا رده که قرار است فردا چهار‌شنبه به صورت رسمی با قیمت پایه 390 دلاری از آن رونمایی شود، می‌توان به بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا، محافظ نمایشگر گوریلا گلس 2.5D، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی و درگاه یو اس بی سی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*