اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 3

اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 3 ؛ رنگین‌تر از همیشه

نسخه اصلی اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse چند سال پیش توسط شرکت جی بی ال روانه بازارهای جهانی شد. موفقیت چشم گیر این اسپیکر باعث شد تا شرکت تولیدکننده به فکر عرضه نسخه دوم آن به نام JBL Pulse 2 با طراحی مشابه اما اضافه شدن قابلیت ضد آب بیفتد. حالا در نمایشگاه سی ای اس لاس وگاس، بار دیگر کمپانی جی بی ال بر روی صحنه آمده تا از تازه‌ترین نسل این محصولات، اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 3 رونمایی کند.

به نظر می‌رسد که قابلیت ها و ظاهر این اسپیکر پرتابل شبیه به نسل گذشته خود است. این بلندگو قادر به ارائه صدای 360 درجه‌ای همراه با یک نمایش نوری رنگی است که می‌تواند قرار گرفتن هر دو این‌ها در قالب یک اسپیکر بسیار جذاب به نظر برسد. درست همانند Pulse 2، این محصول نیز مجهز به بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب است. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در این نسل شاهد آن هستیم، بهبود کیفیت باس به لطف استفاده از سه درایور و رادیاتور دوگانه منفعل است.

عمر باتری این دستگاه نیز با حدود 12 ساعت، برای پخش موسیقی در نیمی از ساعات روز به نظر جذاب می‌رسد. جی بی ال همچنین قدرت استفاده از تکنولوژی +JBL Connect را نیز بهبود بخشیده است که به لطف آن کاربران می‌توانند 100 اسپیکر مختلف با این برند را به یکدیگر متصل کنند تا گروهی جذاب از محصولات حاوی رقص نور و کیفیت صدای بینظیر را به صورت کاملا سینک شده ارائه کنند.

اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 3

هرچند ما هنوز از نزدیک صدای این اسپیکر را تست نکرده‌ایم، اما با توجه به نظرات کاربران مختلف در خصوص نسل دوم این اسپیکر، بدون شک اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 3 همراه با یک باس قوی‌تر ارائه کننده کیفیت بهتری از نسل گذشته خود خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 3

کمپانی جی بی ال برای این اسپیکر پرتابل قیمت 200 دلار را در نظر گرفته است. همچنین این محصول از بهار 95 به صورت رسمی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*