معرفی دوربین Polaroid Pop به مناسب سالگرد هشتاد سالگی این کمپانی

معرفی دوربین Polaroid Pop به مناسبت سالگرد هشتاد سالگی این کمپانی

کمپانی پولاروید (Polaroid) دوربین جدیدی را به مناسبت سالگرد هشتاد سالگی این برند عرضه کرده است که همه‌ی کاربران را به یاد دوربین های خاطره انگیز سال‌های دور آن می‌اندازد؛ دوربین هایی که تصاویر از قسمت پشتی آنها چاپ می‌شد و بلافاصله پس از ثبت عکس، نسخه‌ی چاپی هم بیرون می‌آمد.

دوربین Polaroid Pop که در جریان رویداد سی ای اس ۲۰۱۷ معرفی شده است، از همان طراحی مربعی‌شکل نسل‌های بسیار قدیمی‌تر محصولات این برند آمریکایی برخوردار است. درست مانند سری مدرن دوربین های پولاروید، در این مدل نیز تکنولوژی چاپ Zero Ink تعبیه شده است که اجازه می‌دهد کاربران بدون استفاده از جوهر بتوانند عکس‌های خود را چاپ کنند.

تصاویری که توسط این دوربین گرفته می‌شوند، در یک سایز ۳.۵ در ۴.۲۵ اینچی چاپ خواهند شد و تفاوت آن با محصولات قدیمی در این است که این بار، از گرما برای فعال کردن و ظاهر شدن نقاط رنگی موجود بر روی کاغذ‌های مخصوص چاپ استفاده می‌شود. علاوه بر یک پرینتر بدون جوهر، دوربین Polaroid Pop از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CMOS، یک نمایشگر لمسی ۳.۹۷ اینچی از نوع پنل های ال سی دی، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی و امکان جایگذاری کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت نیز برخوردار است که این مشخصات فوق‌العاده مطمئنا آن را به محصولی خواستنی برای طرفداران نوستالژی‌های دنیای عکاسی تبدیل خواهند کرد.

گفتنی است که عرضه‌ی این دوربین برای سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است و قیمت آن نیز هنوز مشخص نیست.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*