اچ تی سی یو پلی ؛ گوشی 5.2 اینچی از خانواده جدید HTC U

بر اساس آخرین گزارش به دست آمده، گوشی اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) یک مدل کوچکتر گوشی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) از خانواده جدید HTC U خواهد بود که این شرکت قرار است تا چند روز دیگر از آن رونمایی کند. این گوشی ظاهرا از نمایشگر 5.2 اینچی بهره می‌برد و جک هدفون نیز در آن حذف شده است.

کمپانی اچ تی سی چندی پیش رسما تایید کرده بود که در تاریخ 12 ژانویه (23 دی ماه) درست بعد از نمایشگاه CES 2017 میزبان یک رویداد خبری خواهد بود. اگر چه این شرکت اطلاعاتی از محصولات قابل رونمایی در رویداد هفته آینده خود نداده است، اما ما می‌دانیم که طی این مراسم سه گوشی هوشمند چدید برند HTC معرفی خواهند شد.

یکی از آخرین گزارش ها اعدا می‌کند که سه گوشی با کدنام HTC Alpine، HTC Ocean Note و HTC X10 در این مراسم رونمایی می‌شوند.

ما معتقدیم گوشی حاوی کدنام HTC Ocean Note نسخه پرچمدار خانواده یو اچ تی سی بوده و نام اصلی آن نیز اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) است. دو گوشی دیگر با کدنام های HTC Alpine و HTC X10 (یا HTC One X10) نیز مدل های میان رده‌ای هستند که سه ماهه نخست سال جاری روانه بازار خواهند شد.

اچ تی سی یو پلی ، نسخه مشابه مدل اولترا با جثه‌ای کوچکتر

حالا گزارش جدیدی  از سوی همان منابع قبلی به دست رسیده که ادعا می‌کند مدل اچ تی سی یو اولترا از نمایشگر بزرگ 6 اینچی بهره می‌برد و فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. گوشی با کدنام اچ تی سی آلپاین نیز مربوط به گوشی میان رده اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی است. به نظر می‌رسد اچ تی سی یو پلی برادر کوچکتر مدل یو اولترا باشد و بر همین اساس می‌توانیم انتظار حذف جک هدفون از این گوشی را نیز داشته باشیم.

سومین گوشی که زودتر از دو مدل فوق عرضه خواهد شد، گوشی وان ایکس 10 بوده که در واقع نسخه جدید گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 (HTC One X9) همراه با برخی قابلیت های بهبودیافته‌تر است. انتظار می‌رود این گوشی نیز از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ دی و یک چیپست 8 هسته‌ای شرکت مدیاتک در زیر قاب خود بهره‌مند  باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*