نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302

نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302 به همراه مشخصات و تصاویر

اگرچه در جریان نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی تعداد زیادی کروم بوک (Chromebook) نبودیم، اما به نظر می‌رسد همان تعداد کم معرفی شده، پرچمداری بازار کروم بوک‌‌ ها را به دست خواهند گرفت. از جمله محصولاتی که در نمایشگاه سی ای اس 2017 توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده و با توجه به استقبال خوب مردم از آن، انتظار می‌رود تا بازار خوبی را در آمریکا تجربه کند، کروم بوک جدید ایسوس با نام فلیپ سی 302 است. این محصول جدید را باید نسخه ارتقا یافته کروک بوک ایسوس فلیپ سی 100 (ASUS Flip C100) دانست که از جنبه‌های مختلفی، مخصوصا در طراحی، پیشرفت شگرفی داشته است. با نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302 ، به توان آن برای برقراری تعادل میان زیبایی بیرونی و قدرت درونی می‌رسیم.

با نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302 به قابلیت منحصربه‌فرد چرخش 360 درجه‌ای آن می‌رسیم

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، اولین چیزی که در نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302 شدیدا چشم‌نوازی می‌کند، طراحی زیبا و ظاهر شیک دستگاه است. همانند امکانات مدل قبلی (Flip C100)، کروم بوک جدید ایسوس را می‌توان در موقعیت‌ها و حالات مختلفی استفاده کرد. می‌توان دستگاه را حدود 270 درجه خم کرده و آن را با تبدیل کردن به یک خیمه، در هر مکانی به طور ثابت قرار داد و یا اینکه با چرخ 360 درجه‌ای کامل، آن را به یک تبلت تمام‌عیار تبدیل کرد. در بازار کروم بوک‌ها، محصولات دارای قابلیت چرخش 360 درجه‌ای و تبدیل‌شدن به تبلت کمی پیدا می‌شوند و Flip C302 را باید از جمله آن‌ها دانست. ایسوس با طراحی فلزی بدنه تصمیم دارد تا از سالم ماندن دستگاه در استفاده‌های مداوم روزانه و جابه‌جایی‌های همیشگی اطمینان حاصل کرده و همچنین زیبایی را برای آن به ارمغان بیاورد. با نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302 متوجه می‌شویم درب نقره‌ای، صفحه کلید دارای نور پس‌زمینه، تاچ پد بزرگ و در نهایت صفحه نمایش لمسی عریض، همه و همه دست به دست هم داده و زیبایی دستگاه را سبب شده‌اند.

نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302کروم بوک جدید ایسوس را باید دستگاهی آینده نگر دانست که به مرور زمان و تا چند سال آینده، هرگز از مد نمی‌افتد. با گذر از طراحی فوق‌العاده، به قابلیت‌های Flip C302 می‌رسیم. با نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302 به ویژگی‌هایی از قبیل پورت یو اس بی نسخه سی برخورد می‌کنیم که از دلایل قدیمی نشدن دستگاه تا چند سال آینده است. گفتنی است سازنده مدعی شده باتری کروم بوک Flip C302، برای ده ساعت دوام آورده و کاربر در فواصل زمانی کوتاه نیاز به شارژ مجدد آن نخواهد داشت.

با نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302 به مشخصات سخت افزاری قابل توجه آن می‌رسیم. صفحه نمایش دستگاه 12.5 اینچی بوده و رزولوشن آن فول‌ اچ‌دی در نظر گرفته شده است. در زیر کیبورد، حافظه رم 4 و فضای داخلی 32 گیگابایتی به علاوه پردازنده‌ی Intel Core M3 به چشم می‌خورند که برای یک کروم بوک بسیار قابل قبول است. همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، Flip C302 به دو پورت یو اس بی نسخه سی مجهز شده و همچنین یک پورت استاندارد صوتی 3.5 میلی‌متری در آن به چشم می‌خورد. گفتنی است یک اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز در آن دیده می‌شود. کروم بوک Flip C302 دارای ابعاد 30.44 در 21 در 1.37 بوده و وزن آن حدود 1.2 کیلوگرم است.

نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302با در نظر گرفتن بازار روزافزون لپ تاپ‌های دارای سیستم‌ عامل گوگل کروم، می‌توان با نگاهی نزدیک به ایسوس کروم بوک Flip C302 و مشاهده زیبایی در طراحی و قدرت سخت افزاری دستگاه، بازار خوبی را برای آن پیش‌بینی کرد. گفتنی است پایین‌ترین نسخه کروم بوک Flip C302 (نسخه دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و پردازنده Core M3) حدود 500 دلار قیمت دارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*