مصرف باتری توسط فیس بوک مسنجر

کاربران اندروید از میزان بالای مصرف باتری توسط فیس بوک مسنجر شکایت دارند

در دل تنظیمات سیستم عامل اندروید و در بخش باتری، میزان استفاده انرژی توسط بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف دستگاه اعم از صفحه نمایش، شبکه موبایل، سیستم عامل و انواع برنامه‌های پیش‌فرض و همچنین برنامه‌های جانبی مشخص است. اگرچه بالا رفتن میزان مصرف انرژی یک اپلیکیشن در صورت استفاده مداوم از آن امری طبیعی است، اما اگر این مصرف غیر طبیعی بوده و بدون باز کردن اپلیکیشن و در پس‌زمینه صورت بگیرد، باید هر‌چه زودتر برای رفع آن چاره‌ای اندیشید. افزایش مصرف باتری توسط فیس بوک مسنجر و همچنین اپلیکیشن موبایل فیس بوک، اخیرا به یک دغدغه برای برخی کاربران اندرویدی تبدیل شده و آن‌ها را شدیدا کلافه کرده است.

اگر اخیرا سطح مصرف باتری توسط فیس بوک مسنجر و همچنین اپلیکیشن فیس بوک گوشی اندرویدی شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده، تنها چاره کار ریستارت کردن این اپلیکیشن‌ها است. مدتی است که در رسانه‌های اجتماعی و فروم‌های تخصصی اندروید، کاربران از مسائل مرتبط با باتری گوشی خود شدیدا گله دارند. این مشکلات توسط دو اپلیکیشن محبوب و بسیار پرکاربرد پرجمعیت‌ترین شبکه اجتماعی دنیا ایجاد شده که به طور باورنکردنی انرژی الکتریکی ذخیره شده در باتری را می‌بلعند.

مصرف باتری توسط فیس بوک مسنجرمشکل میزان بالای مصرف باتری توسط فیس بوک مسنجر توهم نیست!

از قرار معلوم مشکلات و مسائل مرتبط با مصرف بالای باتری به وسیله فیس بوک مسنجر بی‌اساس نیست، چرا که دیوید مارکوس (David Marcus)، نایب رییس فیس بوک در بخش محصولات مرتبط با پیام‌رسان‌ها، این مشکل را طی ارسال یک پست در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر تایید کرد. وی درباره رخ‌دادن مسائل مربوط به افزایش میزان مصرف باتری توسط فیس بوک مسنجر از کاربران عذرخواهی کرده و آن را اکنون برطرف شده خطاب عنوان کرد.

مشکل به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفته و اکنون از طرف سرور برطرف شده است. اگر که به راه‌اندازی مجدد اپلیکیشن اقدام کنید، مطمئنا مشکل برایتان برطرف خواهد شد.

اگر احساس کردید اخیرا سطح مصرف باتری توسط فیس بوک مسنجر و یا اپلیکیشن فیس بوک افزایش یافته است، بعد از باز کردن منوی اپلیکیشن‌های اخیر، با لمس و در ادامه کشیدن برنامه‌های یاد شده آن‌ها را بسته و سپس مجددا باز کنید. اگر مشکل باز هم بر قوت خود باقی ماند، ناچارید تا یک بار نسبت به حدف اپلیکیشن‌های فیس بوک اقدام کرده و آن‌ها را دوباره نصب کنید. دیوید مارکوس خطاب به کاربران اعلام کرد بهتر است تا اپلیکیشن‌های جانبی و همچنین نسخه بتا را کنار گذاشته و همواره از نسخه رسمی نرم افزارهای فیس بوک استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*