شرکت خودروسازی GAC

شرکت خودروسازی GAC در نمایشگاه دیترویت 2017؛ چینی‌ها قدرت‌نمایی می‌کنند

یک شرکت خودروساز چینی به نام GAC یا Guankzhou Automobile Group Co با جدیدترین محصولات خود به نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 آمد. شرکت خودروسازی GAC در سال 1997 تاسیس شد و در حال حاضر، دهمین خودروساز بزرگ این کشور و بزرگ‌ترین مونتاژکننده‌ی خودروهای تویوتا در ژاپن محسوب می‌شود.

در حالی که شرکت‌های بزرگی مانند استون مارتین و تسلا در نمایشگاه خودروی دیترویت حاضر نشدند، فرصت به یک شرکت چینی به نام GAC رسید تا جدیدترین محصولات خود را در این رویداد مهم معرفی کند. به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی GAC ، اولین خودروساز چینی خواهد بود که نمایندگی‌های فروش خود را در آمریکا افتتاح خواهد کرد. این کمپانی دولتی در سال 2010 و در نماشگاه خودروی گوانگژو، مدل موفق ترامپچی (Trumpchi) را معرفی کرده بود و اکنون در دیترویت، آخرین نسخه‌ی این خودرو را با عنوان GS7 رونمایی کرد. GS7 یک شاسی‌بلند میان‌رده و دو دیفرانسیل است که با ظرفیت 5 سرنشین در بازار جهانی عرضه می‌شود.

شرکت خودروسازی GAC

GAC GS7

بیشتر خودروهای این برند از طراحی مستقل و جدیدی برخوردار نیستند و معمولا از خودروهای مطرح دنیا الگوبرداری می‌شود. به نظر می‌رسد که GS7 نیز کمی شبیه به نیسان آرمادا و فولکس واگن توارگ ساخته شده است. این خودرو از پیشرانه‌ی دیزلی 2 لیتری مجهز به توربوشارژ و به همراه جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته اتوماتیک ساخت چین بهره می‌برد که قدرتی معادل 198 اسب بخار را ارائه می‌دهد. GAC GS7 به زودی و با قیمت 25 هزار دلار وارد بازار خواهد شد.

شرکت خودروسازی GAC

GAC GE3

شرکت خودروسازی GAC همچنین از یک کانسپت کراس اوور هیبریدی به نام EnSprint رونمایی کرد. به گفته‌ی مسئولان شرکت GAC، فعلا برنامه‌ای برای ساخت این طرح مفهومی وجود ندارد و احتمالا در سال‌های بعد شاهد تولید انبوه آن خواهیم بود. دیگر محصول شرکت خودروسازی GAC که در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآمد، یک کراس اوور تمام الکتریکی به نام GE3 است. این خودرو از پیشرانه‌ی الکتریکی با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر بهره می‌برد و باتری‌های لیتیومی آن، 47 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. GE3 با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافت 309 کیلومتر را طی کند و از فناوری شارژ سریع DC نیز برخوردار است.

شرکت خودروسازی GAC

GAC EnSprint

تاکنون جزئیات بیشتری از محصولات جدید شرکت خودروسازی GAC اعلام نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این برند چینی در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

گالری عکس محصولات شرکت خودروسازی GAC در نمایشگاه دیترویت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*