حمله‌ی زن عصبانی با خودروی خود به داخل فروشگاه‌‌ T-Mobile !

تماشا کنید: حمله‌ی زن عصبانی با خودروی خود به داخل فروشگاه‌‌ T-Mobile !

روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته یک زن بیست و شش ساله‌ به دلیل ورود خودروی خود به داخل یکی از فروشگاه‌های اپراتور مخابراتی T-Mobile در منطقه‌ی Palm Springs ایالات فلوریدای آمریکا، توسط نیروهای پلیس محلی دستگیر شد. گویا مقصر رخ دادن این اتفاق، ترکیب عصبانیت این مشتری و البته شکستن شیشه‌ی آیفون او بوده است!

دقیقا یک روز قبل از این ماجرا، خانم شینوبیا مونتوریا رایت (Shinobia Montoria Wright) به همین فروشگاه مراجعه می‌کند و به دلیل شکسته شدن نمایشگر آیفون خود، درخواست می‌کند که یک آیفون جدید به او تحویل داده شود. مدیر فروشگاه با او به صحبت می‌پردازد تا مشکلش را حل کند. شینوبیا می‌گوید که به دلیل این که روز تولد او در پیش است، اگر او یک گوشی جدید را دریافت نگیرد، مشکلاتی را به وجود خواهد آورد. مدیر نمایندگی T-Mobile نیز بعد از مشاهده‌ی لحن نه‌چندان مناسب و صحبت‌های غیر منطقی او، به این خانم می‌گوید که او تحت تاثیر مصرف یک ماده‌ی روان‌گردان و یا مخدر قرار داشته و حالت عادی ندارد.

اما شما باید بدانید که چنین جوابی به یک فرد غیر عادی می‌تواند عکس‌العمل خطرناکی را در پیش داشته باشد! شینوبیا رایت روز بعد از این مراجعه، با خودروی شاسی بلند نیسان آرمادا مدل ۲۰۰۵ (Nissan Armada) خود به داخل مغازه هجوم می‌برد و یکی از کارمندان آنجا به دلیل سقوط یک نمایشگر بزرگ بر روی او آسیب می‌بینید.

اما این تمام ماجرا نیست! این خانم بعد از تصادف، از نیسان خود پیاده می‌شود و با یک تی به آنجا حمله‌ی مجددی می‌کند و شیشه‌های مغازه و ویترین را میشکند! زمانی که او قصد ورود به محل مخصوص کارمندان را داشت، یکی از مسئولان فروشگاه تلاش میکند او را متوقف کند که در نتیجه‌ی این درگیری، یک ضربه به گردن این مرد بیچاره وارد میشود و آنطور که گزارش شده است، «یک رد قابل مشاهده از آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه» بر روی گردنش به جای میماند!

بعد از شرح حادثه حالا احتمالا برای شما گجت نیوزی های عزیز هم جالب خواهد بود که جزییات آن را با چشمان خودتان مشاهده کنید. پس دعوت میکنیم ویدیوی حمله‌ی این مشتری عصبانی به فروشگاه‌‌ T-Mobile در ایالت فلوریدا را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

 

فروشگاه T-Mobile از او درخواست پرداخت مبلغی برای تعویض آیفون کرده بود!

گویا در جریان این درگیری ها و بعد از این که نیروهای پلیس به محل حادثه میرسند، خانم رایت از حال می‌رود و او را به بیمارستان منتقل می‌کنند. بعد از این که او مجددا به هوش می‌آید، به پلیس‌ها می‌گوید که روز بدی داشته است و دلیل اصلی عصبانیت او، صحبت‌های مسئولان فروشگاه بوده که با وجود این که این خانم دارای بیمه‌ی حوادث بوده است ، اما برای تعویض آیفون از او طلب پرداخت هزینه‌ی یک گوشی جدید را کرده‌اند. به همین دلیل او تصمیم به انجام چنین کار احمقانه‌ای گرفته است که در مجموع باعث وارد آمدن ۳۰ هزار دلار خسارت به فروشگاه اپراتور مخابراتی T-Mobile شده است؛ ماموران پلیس گزارش داده‌اند که او در زمان انجام این اعمال، تحت تاثیر نوشیدن الکل و یا مصرف مواد مخدر قرار نداشته است و این خود به عجیب بودن این اعمال اضافه می‌کند!

خانم رایت به دلیل جرایمی شامل ضرب و شتم، رفتارهای عصبی و خشن، سرقت، رفتار مجرمانه با آثار بالای هزار دلار و رانندگی بی‌ملاحظه محکوم شده است. همچنین پزشکان مجبور شدند به دلیل آسیبی که بر اثر تصادف اولیه برای بازوهای او پیش آمده بود، یک عمل جراحی را نیز بر روی این خانم انجام دهند که البته با موفقیت کامل همراه بوده است. به لطف قانون بیکر، او به صورت غیرداوطلبانه به مدت ۷۲ ساعت حفاظت خواهد شد تا آزمایش سلامت روانی بر روی او انجام شود و سپس نسبت به پرداخت جرایم مالی و اجتماعی اقدام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*