دو روز قبل از آغاز فروش عمومی، درخواست‌ها برای خرید نوکیا 6 به یک میلیون رسید!

دو روز قبل از آغاز فروش عمومی، درخواست‌ها برای خرید نوکیا 6 به یک میلیون رسید!

چند روز پیش اعلام شد که درخواست‌های کاربران برای خرید نوکیا 6 (Nokia 6) به ۲۵۰ هزار واحد رسیده است. این درخواست‌ها که از سوی کاربران چینی و در فروشگاه آنلاین JD.com به ثبت می‌رسد، حالا با گذشت چند روز به سقف یک میلیون واحد رسیده و هنوز هم در حال بالاتر رفتن است!

اولین فاز فروش عمومی اسمارت فون اندرویدی جدید نوکیا قرار است در تاریخ ۱۹ ژانویه (۳۰ دی ماه) انجام شود و از همین حالا درخواست‌های کاربران برای خرید این محصول جذاب در حال افزایش است. البته در هنگام ثبت این درخواست‌ها، پولی برای خرید دیوایس از کاربر دریافت نمی‌شود و هزینه‌ی تقریبا ۲۴۵ دلاری نوکیا 6 ممکن است که تعدادی از این درخواست‌کنندگان را در انتها از نظرشان منصرف کند.

البته این موضوع باعث نمی‌شود که تعداد بالای این مشتاقان برای گوشی هوشمند جدید برند فنلاندی را نادیده بگیریم. هنگام ثبت درخواست، هر کاربر باید ۹ دلار پرداخت کند که در صورت خرید نوکیا 6 در انتها، این ۹ دلار از هزینه‌ی کلی محصول کم خواهد شد. بنابراین می‌توانیم بگوییم که از همین حالا حدود یک میلیون کاربر علاقه‌مند برای خرید این گوشی جدید صف کشیده‌اند و از آنجا که معمولا همواره تعداد دیوایس‌های موجود برای فروش، بسیار کمتر از درخواست‌های ثبت شده است، تعداد بسیار زیادی از این کاربران موفق به دریافت محصول مورد علاقه‌شان در فاز اول نخواهند شد.

از مشخصات نوکیا 6 قبل از خرید مطلع شوید

دو روز قبل از آغاز فروش عمومی، درخواست‌ها برای خرید نوکیا 6 به یک میلیون رسید!

بنابراین آنها باید گوش به زنگ باشند و به محض شروع فاز اولیه‌ی فروش، وارد فروشگاه آنلاین شده و خرید خود را نهایی کنند. گفتنی است که نوکیا 6 دارای طراحی زیبایی خواهد بود و یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰ به عنوان مغز متفکر اصلی، یک پردازشگر آدرنو ۵۰۵ برای پردازش وظایف گرافیکی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه‌ی نوردهی f/2.0 بر روی پنل پشتی با قابلیت فوکوس خودکار مبتنی شخیص خودکار فاز صحنه (PDAF) و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی از مشخصات اصلی آن محسوب می‌شوند.

البته کسب نتایجی همچون امتیاز ۴۴،۵۱۷ در بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد که این گوشی دارای قدرت پردازشی و عملکردی معمولی خواهد بود و کاربران آن را طرفداران محصولات میان‌رده با مشخصات سخت افزاری متوسط تشکیل خواهند داد؛ جالب است بدانید که در این بنچمارک، سال گذشته آیفون ۷ پلاس اپل با کسب امتیاز ۱۸۱،۳۱۶ به طور متوسط در مقام اول بین تمام تلفن‌های همراه هوشمند قرار گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*