گوشی نوکیا پی 1

تماشا کنید: ویدیویی مفهومی از گوشی نوکیا پی 1 ، پرچمدار قدرتمند فنلاندی

گوشی نوکیا پی 1 (Nokia P1) به نظر می‌رسد که پرچمدار اندرویدی کمپانی فنلاندی نوکیا خواهد بود که طی ماه‌های آینده رسما از آن رونمایی می‌شود. حال ویدیویی مفهومی در ارتباط با این محصول فنلاندی منتشر شده است که طراحی احتمالی این گوشی را به نمایش درمیاورد. ما در گذشته نیز از این تیم طراحی، ویدیوهای مفهومی از گوشی های هواوی پی 10 (Huawei P10) و گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) را نیز دیده بودیم و حالا نوبت به محصولی از کمپانی نوکیا رسیده است.

اگر به ویدیو زیر نگاه کنید، شما می‌توانید ذهنیتی از طراحی گوشی نوکیا پی 1 را به دست بیاورید، در حالی که مشخصات فنی آن نیز توسط برخی از منابع دیگر تا به امروز به بیرون درز پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که این گوشی با ترکیبی از دو جنس فلز و شیشه ساخته شده است و یک کلید فیزیکی هوم نیز در قسمت جلویی و زیر نمایشگر به چشم می‌خورد. کلیدهای پاور / قفل و همچنین تنظیم صدا در قسمت راست گوشی نوکیا پی 1 جای گرفته‌اند و یک کلید فیزیکی مخصوص دوربین نیز همراه آن‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در زیر این گوشی شما می‌توانید یک درگاه USB نوع C، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و همچنین اسپیکر را مشاهده کنید. حاشیه های کناری صفحه نمایش بسیار باریک هستند و نام برند نوکیا نیز در قسمت پشتی گوشی به چشم می‌خورد.


مشخصات فنی گوشی نوکیا پی 1

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده، گوشی Nokia P1 از یک نمایشگر 5.3 اینچی با وضوح QHD و پنل IGZO بهره می‌برد که این پنل توسط شرکت ژاپنی شارپ به تولید انبوه خواهد رسید. علاوه بر این چیپست اسنپدراگون 835 همراه با پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای نیز وظیفه تامین قدرت این گوشی را در زیر قاب آن در اختیار خواهد داشت. این گوشی در نسخه های مشکی، نقره‌ای و سفید روانه بازار خواهد شد و یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت نیز برق گوشی اندرویدی آینده نوکیا را تامین خواهد کرد. اندروید 7 نوقا به صوت پیشفرض از کاربران میزبانی خواهد کرد و به چشم خوردن یک فلش LED سه گانه بر روی قاب پشتی گوشی نیز جالب توجه است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری نوکیا پی 1 باید به یک رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و یک دوربین با وضوح 22.3 مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می‌رود فنلاندی‌ها این گوشی را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) رونمایی کنند، هرچند هنوز حضور چنین گوشی تایید یا تکذیب نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خبر از نوکیا 6 بود ولی حالا حرف از نوکیا پی 1 شده !!! و چه موقع ورود به اران هست ؟؟؟

  2. امیدواریم که دوربین کارل زایس با قدرت ۴۱ مگا پیکسل قبلی که بر روی گوشی ۱۰۲۰ بود را بتوانند در اندازه کوچکتر و فشرده تر با قدرت زوم اُپتیکال چند برابر بیشتر سوار کنند روی این گوشی P1 نوکیا با این عبارت روی کارتون و جعبه گوشی:
    MADE IN FINLAND

  3. از نوکیا -۶ NOKIA 6 چه خبر؟ بلاخره به بازار ایران رسید یا نه و اینکه قیمتش چنده؟