نظرسنجی گوگل Allo

دست نیاز گوگل به سمت کاربران ؛ در نظرسنجی گوگل Allo شرکت کنید

آیا هنوز الو (Allo) را به یاد می‌آورید؟ این نرم افزار را باید جدیدترین پیام‌رسان عرضه شده توسط گوگل برای پیام‌رسانی فوری در بستر اینترنت دانست که قرار بود به طور کامل جایگزین اپلیکیشن هنگ اوتس (Hangouts) شده و لذت استفاده از آی مسیج (iMessage) را به اندروید بیاورد. متاسفانه شاهد عدم وجود ویژگی‌های منحصربه‌فرد در این پیام‌رسان بودیم که در نتیجه به عدم موفقیت در جذب کاربران و برآورده کردن وعده‌های خود منجر شد. نظرسنجی گوگل Allo تصمیم دارد تا به قعرنشینی این پیامرسان پایان دهد.

گوگل عرضه به‌روزرسانی‌های زیادی را برای اپلیکیشن Allo در پیش گرفت، اما وقتی هیچ مورد از این آپدیت‌ها باز هم نتوانستند در جذب مخاطبان موفق عمل کنند، Allo نیز بی‌درنگ به لیست بی‌شمار اپلیکیشنی که هیچکس اهمیت خاصی به آ‌ن‌ها نمی‌دهد اضافه شد. با توجه به پیشینه و پشت کار قوی که از گوگل سراغ داریم، هنوز کار پیام‌رسان Allo به پایان نرسیده و این شرکت تصمیم دارد تا طی فازی جدید، نرم افزار مورد علاقه خود را از قعر جدول بیرون بیاورد. نکته اصلی اینجاست که شرکت سازنده اکنون برای انجام این کار به کمک شما کاربران نیاز داشته و درخواستش از شما، شرکت در نظرسنجی گوگل Allo است.

نظرسنجی گوگل Allo

اگر تاکنون حتی برای یک بار از گوگل Allo استفاده کرده و به میزان کمی به آن علاقه پیدا کرده‌اید، این امکان فراهم شده تا بازخورد خود از این اپلیکیشن را به صورت کاملا صادقانه در اختیار گوگل قرار دهید. در واقع شرکت سازنده در تلاش است تا از موارد غیر جذاب و تغییرات مورد انتظار کاربران در پیام‌رسان خود آگاهی پیدا کرده و نظر آن‌ها برای بهبود تجربه کاربر در حالت کلی را جویا شود.

نظرسنجی گوگل Allo به احتمال زیادی حضوری خواهد بود

گوگل اکنون در نظر دارد تا یک مطالعه تحقیقاتی به راه انداخته و به این وسیله از کاربران Allo در مناطقی از سیاتل، سانفرانسیکو، دهلی نو، سائوپائولو و لندن، سوالاتی را پیرامون نحوه بهبود وضعیت این پیام‌رسان بپرسد و بعید نیست تا کاربران برای شرکت در نظرسنجی گوگل Allo به یکی از دفاتر شرکت در این مناطق به صورت حضوری فراخوانده شوند. گفتنی است احتمالا لیست مناطق واجد شرایط باز هم گسترش پیدا خواهد کرد.

نظرسنجی گوگل Alloدر جریان این مطالعات ممکن است نسخه‌های جدیدی از اپلیکیشن Allo در اختیار کاربران قرار گرفته و بازخورد ویژگی‌های جدید به کار رفته در آن‌ها، پیش از عرضه به صورت عمومی برای تمامی کاربران، از افراد شرکت‌کننده در مطالعه دریافت شود. اگر جزو علاقه‌مندان گوگل و محصولات آن بوده و می‌خواهید به شرکت محبوب خود کمک کنید، می‌توانید با مراجعه به این لینک، در برنامه مطالعاتی گوگل نام‌نویسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*