گوشی گوگل پیکسل 2

گوشی گوگل پیکسل 2 امسال عرضه می‌شود (تایید شد)

سال گذشته کمپانی گوگل از دو گوشی اندرویدی در بهترین رده ممکن به نام های پیکسل و پیکسل ایکس ال رونمایی کرد. موفقیت آمیز بودن گوگل در فروش این دو گوشی و همچنین محدود بودن تولیدات آن‌ها باعث شده است که این روزها در شرایطی که چندین ماه از عرضه جهانی آن‌ها می‌گذرد، شما کمی سخت بتوانید دو گوشی پیکسل مذکور را در بازار بیابید. در همین حال گوگل رسما تایید کرده است که اواخر سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی پیکسل با نام احتمالی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) رونمایی خواهد کرد.

ریک اوسترلوه، مدیرعامل سابق شرکت موتورولا و مدیر جدید تیم سخت افزاری شرکت گوگل در ارتباط با این خبر مصاحبه‌ای را با وب سایت اندروید پیت (Android Pit) انجام داد و عنوان کرد:

در صنعت همواره یک ریتم سالانه وجود دارد؛ بنابراین شما می‌توانید روی ما، برای دنبال کردن این ریتم حساب کنید. هرچند زمان آن را در حال حاضر از من نمی‌شنوید، اما می‌توانید منتظر یک نسل جدید از گوشی پیکسل در اواخر سال جاری میلادی باشید.

ریک اوسترلوه : گوگل پیکسل 2 همچنان باکیفیت خواهد بود

هرچند تایید عرضه گوگل پیکسل 2 در سال جاری می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند ساخت صاحب پلتفرم اندروید باشد، اما در عین حال آن‌ها امیدوارند گوگل در قیمت گذاری محصولاتش نیز کمی تجدید نظر کند و یا حداقل نسخه‌های ارزان قیمتی از گوشی هایش را نیز روانه بازار کند. در حال حاضر ارزان‌ترین مدل پیکسل با قیمت 650 دلار به فروش می‌رسد و این میزان در گوشی پیکسل ایکس ال به 800 دلار می‌رسد. زمانی که ما از اوسترلوه در ارتباط با احتمال عرضه نسخه‌ی ارزان قیمت گوشی گوگل پیکسل 2 را سوال کردیم وی در پاسخ عنوان کرد: “گوشی های پیکسل تماما بالارده و با کیفیت خواهند بود.”

از آنجایی که وی زمان دقیق عرضه این گوشی را بازگو نکرد و تنها به گفتن کلمه اواخر سال جاری اکتفا کرد، از همین حالا می‌توان حدس زد که باید در سه ماهه پایانی سال 2017 منتظر گوشی گوگل پیکسل 2 باشیم. نسخه اصلی پیکسل در اکتبر سال گذشته میلادی روانه بازار شد و دقیقا همین ماه بود که گوگل پیشتر از آن از دستگاه‌های نکسوس خود رونمایی می‌کرد. حال به نظر می‌رسد باز هم شاهد معرفی یکی دیگر از محصولات سخت افزاری کمپانی گوگل در ماه اکتبر خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*