کوپه آئودی RS5 جدید 2018

آئودی RS5 جدید؛ یک موتور قدرتمند جدید در ظاهری خشن

شرکت خودروسازی آلمانی آئودی از سال 2015 تا به حال نسل خودرو کوپه آئودی RS5 خود را به‌روز نکرده بود، اما سرانجام مدل 2018 این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد که حاوی یک موتور با توان تولید 450 اسب بخار و جادوی شگفت انگیزی در شاسی‌های خود است تا آن را یک جایگزین خودرو M4 کنیم که در انتقال نیرو به تمامی چرخ‌ها معروف بود.

کوپه آئودی RS5 جدید 2018

این 450 اسب بخار از یک موتور جدید 2.9 لیتری دو توربو V6 به دست خواهد آمد که به ادعای آئودی نسبت به سایر موتورهای هم رده خود از زمین تا آسمان تفاوت خواهد داشت. این موتور 6 سیلندر V در اصل همراه با پورشه پانامرا 4 اس جدید معرفی شد که گشتاور 600 نیو‌تن‌متری را نیز تولید خواهد کرد. همراه با اتومبیل جدید آئودی RS5 ، تنها یک گزینه انتقال سرعت و آن هم 8 سرعته اتوماتیک تیپترونیک پیش روی خریداران قرار خواهد داشت.

شتاب مدل 2018 خودرو کوپه آئودی RS5 حدود 3.9 ثانیه است

اتومبیل آئودی RS5 می‌تواند 0 تا 100 کیلومتر را در مدت زمان 3.9 ثانیه بپیماید و زمانی که آن را با آپشن Dynamic Package سفارش دهید، نهایت سرعت خودرو شما چیزی در حدود 280 کیلومتر در ساعت خواهد بود. وزن این خودرو یک تن و 650 کیلوگرم بوده که چیزی در حدود 60 کیلو از نسل پیشین خود سبک‌تر شده است و در آخرین تست‌های انجام شده، مصرف سوخت ترکیبی آن 10 لیتر در هر 100 کیلومتر است. قدرت 450 اسب بخار تولید شده به چهار چرخ زیر خودرو فرستاده می‌شود و گشتاور نیز به صورت 40 و 60 درصد در دو سمت جلو و عقب تقسیم می‌شود. البته یک دیفرانسیل عقب اسپورت نیز به صورت آپشن انتخابی در اختیار شما قرار خواهد داشت که در صورت انتخاب، به هرچه چالاک‌تر بودن این اتومبیل کوپه آلمانی کمک می‌کند.

کوپه آئودی RS5 جدید 2018

در بخش داخلی این خودرو همه چیز رنگ و بوی یک اتومبیل مدرن ساخت شرکت آئودی را به شما منتقل خواهد کرد و یک تریم زیبا نیز به جذابیت‌های آن افزوده است. طراحی خارجی آن، شما را به یاد اتومبیل Audi 90 IMSA GTO می‌اندازد که یک اتومبیل اسپورت متعلق به دهه 90 میلادی بود.

با تمام این تفاسیر، از آئودی RS5 جدید می‌توان به عنوان یک رقیب قدرتمند قادر به توزیع قدرت به چهارچرخ برای اتومبیل‌های نظیر M4، مرسدس AMG C63 و کادیلاک ATS-V نام برد. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن به بازارهای بین‌المللی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*