خودرو مفهومی جنسیس GV80

خودرو مفهومی جنسیس GV80 ؛ شاسی بلند لوکس کره‌ای در مسیر تولید

چندی پیش بود که شنیدیم برند کره‌ای جنسیس قصد دارد نخستین شاسی بلند لوکس خود را تولید کند؛ حال این شرکت با حضور در نمایشگاه خودرو نیویورک از این طرح مفهومی، جنسیس GV80 رونمایی کرد. این نخستین تحرک شرکت جنسیس در راه تولید یک SUV سوپر لوکس است که می‌تواند یک کابین شگفت انگیز مملو از تکنولوژی های روز دنیا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

خودرو مفهومی جنسیس GV80 از جدیدترین نسل تکنولوژی پلاگین هیدروژنی سلول سوختی الکتریکی برخوردار است که می‌تواند خبر از عزم جدی این خودروساز کره‌ای در تغییر سیستم قوای محرکه محصولات آینده‌اش می‌دهد.

به گفته‌ی «لوک دانکرولک» رئیس بخش طراحی جنسیس، این خودرو مفهومی، کراس اووری است که نشان دهنده اعتماد به نفس بالای این شرکت خودروساز خواهد بود. ویژگی‌های این اتومبیل، تجسمی از محصولات پیش روی برند لوکس تحت نظارت هیوندای است که می‌تواند عناصری متمایز از سایر محصولات بازار را ارائه کند. این‌ها تماما مواردی هستند که قطعا در اتومبیل های آینده جنسیس مشاهده خواهیم کرد.

خودرو مفهومی جنسیس GV80

طراحی خارجی جنسیس GV80

طراحی خارجی جنسیس GV80 نشان دهنده ی یک خودرو شاسی بلند از جنس آینده است. جلو پنجره‌ی بزرگ و متشکل از لوزی‌های متعدد، امضای اتومبیل های شرکت جنسیس است. یک اسپویلر آئرودینامیک نیز در قسمت جلویی دیده می‌شود که هوا را به سمت کانال های ورودی هدایت می‌کند. چراغ‌های جلویی نیز دو خط باریک بوده که متشکل از چند ال ای دی هستند. نکته جالب توجه، شباهت بسیار بالای این گوشی با خودرو مفهومی مرسدس بزن اوشن درایو است. چراغ‌های پشتی نیز به سبک چراغ‌های جلو دو خط هستند که البته به لطف تکنولوژی فیبرنوری، از روشنایی شگفت انگیزی برخوردارند.

خودرو مفهومی جنسیس GV80

از دیگر مشخصات ظاهری این اتومبیل می‌توان به گلگیرهای عضلانی، رینگ های 23 اینچی و همچنین دستگیره‌های درب الکتریکی اشاره کرد.

طراحی داخلی جنسیس GV80

در داخل کابین، همانطور که گفته شد خودرو مفهومی جنسیس GV80 همراه با ارائه تکنولوژی‌های متعدد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد شد. یک صفحه آمپر دیجیتالی همراه با نمایشگر 22 اینچی منحنی آمولد (که از قابلیت نمایش دوگانه برخوردار است و می‌تواند برای راننده و سرنشین کنار او محتویات متفاوتی را به نمایش درآورد) بر روی داشبورد این خودرو نقش بسته است. طراحی ستون‌ها بسیار جالب توجه است و به طور کلی نمای داخلی این خودرو نیز همانند طراحی خارجی آن شگفت انگیز و عالی به نظر می‌رسد.

کنسول وسط از تریم فلزی برخوردار است که قابلیت لمسی یکپارچه‌ای را ارائه می‌کند و دسترسی به بخش‌های مختلف خودرو نظیر سیستم ناوبری، سرگرمی و غیره را مهیا می‌سازد. در انتها باید به حضور کنترلرهای جداگانه‌ای برای سرنشین جلویی خودرو اشاره کرد تا آن بدون ایجاد مزاحمتی برای راننده بتواند در بخش‌های مختلف خودرو کنترل هایی را داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*