اسمارت فون ال جي نکسوس 4 رونمايي شد

شاید طوفان Sandy که اکنون امریکا را در می نوردد باعث شد که گوگل مراسم خود در نیویورک را کنسل نماید ولی نتوانست جلوی معرفی نکسوس ۴ را بگیرد. اطلاعاتی درباره آن قبلا به بیرون درز کرده بود ولی بگذارید برای آخرین بار مشخصات آن را بررسی کنیم. به هر حال قسمت هایی از آن ناشناخته مانده بود.

ال جی نکسوس ۴ دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از نوع True HD IPS Plus با رزولوشن WXGA 1280*768 می باشد که نسبت تصویر در آن ۱۵:۹ خواهد بود. قدرت آن توسط یک چیپ ست Snapdragon S4 Pro با ۴ هسته ۱.۵ گیگاهرتزی Krait ، دو گیگابایت رم و جی پی یو Adreno 320 تامین خواهد شد.

{photo}91/08/09/nexus-4/1{/photo}

نسخه اندروید آن ۴.۲ جیلی بین می باشد، پس خبری از Lime Pie نیست. در هنگام انتخاب این اسمارتفون ۲ حافظه ۸ و ۱۶ گیگابایتی وجود خواهد داشت. دقت کنید که درگاه کارت حافظه microSD وجود ندارد پس متناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

دوربین پشتی آن از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی می باشد و دارای یک امکان جذاب به نام Photo Sphere است که تقریبا شبیه به امکان عکسبرداری پانوراما می باشد با این تفاوت که این امکان در هر جهتی امکانپذیر خواهد بود. عکسبرداری در جهت راست و چپ، بالا به پایین و یا هر جهت دیگری.

اندازه این اسمارتفون به صورت ۱۳۳.۹ * ۶۸.۷ * ۹.۱ میلیمتر خواهد بود و ۱۳۹ گرم وزن خواهد داشت. باتری آن ۲۱۰۰ میلی آمپر می باشد که برای ۱۵،۳ ساعت مکالمه و ۳۹۰ ساعت آماده باش کافی است. امکان شارژ بیسیم نیز وجود دارد.

ال جی نکسوس ۴ از ارتباط LTE پشتیبانی نخواهد نمود و از ۱۳ نوامبر در US، UK، Canada، Germany، France، Spain و Australia برای فروش عرضه می گردد. اواخر نوامبر در مناطق بیشتری مانند خاورمیانه نیز برای فروش عرضه می گردد.

قیمت نسخه آنلاک با ۸ گیگابایت حافظه ۲۹۹ دلار و با ۱۶ گیگابایت حافظه ۳۴۹ دلار تعیین شده است.

{photo}91/08/09/nexus-4/3{/photo}


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*