سامسونگ گلکسی نوت اف ای

سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Fan Edition) معرفی شد: نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 به زودی در بازار

سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Samsung Galaxy Note Fan Edition) یا فن ادیشن در کره جنوبی به عنوان نسخه رفع عیب شد گلکسی نوت 7، ساعاتی پیش رسما معرفی شد.

سامسونگ برای تولید گلکسی نوت FE از قطعات به جا مانده سالم و واحدهای باز نشده نسخه اصلی گلکسی نوت 7 که سال گذشته عرضه شده بود، استفاده کرده است. تنها تفاوت این گوشی با نسخه قبلی، یک باتری کوچکتر 3200 میلی‌آمپر ساعتی به جای باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی بوده و متاسفانه گلکسی نوت اف ای با همان سخت افزار نسبتا قدیمی روانه بازار خواهد شد.

به گفته کره‌ای‌ها، با تولید باتری سامسونگ گلکسی نوت اف ای همراه با سیستم بررسی 8 مرحله‌ای این شرکت، نیازی به نگرانی در رابطه با ایمنی آن نخواهد بود. خوشبختانه تا به امروز گزارشی از آتش گرفتن باتری گلکسی اس 8 منتشر نشده است؛ در این صورت پرچمدار سری گلکسی نوت سامسونگ دیگر دچار حریق نمی‌شود.

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گوشی جدید سامسونگ می‌توان به بهره‌گیری آن از اندروید نوقا و داشتن بسیاری از قابلیت‌های گلکسی اس 8 همچون فیلتر نور آبی، پنل‌های اج، حالت چند پنجره‌ای و بیشتر اشاره کرد. اگرچه در تصاویر رسمی نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 خبری از کلید اختصاصی برای دستیار صوتی بیکسبی نیست، اما این گوشی به صورت نرم افزاری از آن پشتیبانی کرده و می‌توان آن را از طریق میانبرهای موجود یا منوی “Air Command” قلم هوشمند اس پن فعال کرد. در نهایت، در بخش جلویی دستگاه لوگوی سامسونگ دیده نشده و در عوض، لوگوی مخصوص “Galaxy Note Fan Edition” در بخش پشتی نقش بسته است.

قیمت و زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت اف ای

در حال حاضر، گلکسی نوت اف ای با هدف فروش 400 هزار دستگاه، تنها برای بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده و قرار است از هفتم جولای (شانزدهم تیر) با قیمت 610 دلار در رنگ‌های آبی، طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه بازار شود. از آنجایی که زمان زیادی تا معرفی گلکسی نوت 8 باقی نمانده، احتمالا سامسونگ گلکسی نوت اف ای نیز به صورت گسترده عرضه نخواهد شد. ب هر صورت باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

تصاویر سامسونگ گلکسی نوت اف ای

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من خرید کردم دوستان واقعا بهترین کوشی بود ولی حیف نایاب است متاّسفانه توی ایران کم هست ولی باید بدونید چه حسی نسبت به دست کرفتنش داری . زنده باد7 SAMSUNG Note FE

  2. 610 دلار به پول ما یعنی 3.500 واقعا ارزش خرید نداره 500 میزاری روش نوت 8 میگیری

  3. انصافا این سامسونگ چی فک کرده بابا خود نوت ۷ وقتی معرفی شد این همه قیمت نداشت که بازیابی شدش داشته باشه!

  4. یعنی وارد ایران هم میشه یا اینکه نه؟؟

  5. 610دلااااااااار
    چە خبرە فقط برای یک گوشی دست دوم

  6. 610 دلار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چه خبره میشه باهاش s8 یا u11 یا g6 خرید

  7. یعنی میشه وارد ایران هم بشه