مایکروسافت سرفیس مینی

تصاویر تبلت معرفی نشده مایکروسافت سرفیس مینی لو رفتند

مایکروسافت سرفیس مینی (Microsoft Surface Mini)، نام تبلتی است که قرار بود در سال 2014 همراه با سرفیس پرو 3 عرضه شود. اما این اتفاق هرگز نیفتاد و حالا بعد از سه سال، شاهد لو رفتن تصاویر آن هستیم.

مایکروسافت سرفیس مینی بعد از گذشت سه سال، هنوز هم ظاهری جذاب داشته و فاصله چندانی میان طراحی آن و محصولات امروزی وجود ندارد. این تبلت قرار بود سال 2014 همراه با سرفیس پرو 3، با بهره‌گیری از سیستم عامل ویندوز آر تی به فروش رسد. اما مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت، ساتیا نادلا (Satya Nadella) نسبت به موفقیت آن در بازار نگران بود و همین موضوع به عدم عرضه مایکروسافت سرفیس مینی منتهی شد. هرچند، شاید دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد که ما از آنها بی خبر باشیم؛ اما همان زمان وجود این تبلت به صورت رسمی تایید شد.

به نظر می‌رسد تمام بدنه این تبلت با چیزی شبیه به نمد پوشیده است. اگر به تصاویری که ضمیمه شده‌اند دقت کنید، به خوبی رد پای این مواد در لبه‌های دستگاه دیده می‌شوند. از ویژگی‌های قابل توجه سرفیس مینی می‌توان به پایه نگه‌دارنده، پشتیبانی از قلم هوشمند سرفیس پن و حاشیه‌های زیاد صفحه نمایش که البته با استانداردهای سال 2014 نیز فاصله دارد، اشاره کرد.

مایکروسافت سرفیس مینی

با عبور از شکل ظاهری به مشخصات فنی مایکروسافت سرفیس مینی می‌رسیم. تبلت  مایکروسافت قرار بود سال 2014 همراه با صفحه نمایشی 8 اینچی با رزولوشن 1080×1440 در اختیار کاربران قرار گیرد. تراشه اسنپدراگون 800 و 1 گیگابایت حافظه رم نیز در این تبلت مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده داشتند.

اگر بخواهیم بازار تبلت ها را با توجه به شرایط امروزی در نظر بگیریم، احتمالا با مایکروسافت برای اتخاد چنین تصمیمی موافق خواهیم بود. در حال حاضر تبلت سرفیس پرو توسط مایکروسافت تولید شده و خوشبختانه عملکرد خوبی نیز دارد. اما بعید به نظر می‌رسید مایکروسافت با توسعه خانواده دیگری از تبلت ها، در این حوزه موفق باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی وب‌سایت “Windows Central” از این گجت قدیمی را تماشا کنید.

تصاویر مایکروسافت سرفیس مینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*