دوربین مداربسته

بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان

ایمن شاپ با تکیه بر گروهی از کارشناسان و مهندسان، اقدام به ارائه محصولات برترین برندهای دوربین مداربسته جهان و خدمات پس از فروش آن‌ها به مشتریان می‌کند.

بهترین برندهای دوربین مداربسته

1. دوربین های مدار بسته هایک ویژن (HIKVISION)

برند هایک ویژن (HikVision) در سال 2001 میلادی به وسیله شرکت چینی هایک اینفورمیشن تکنولوژی با 51 درصد سهام و همچنین Gong Hongjia با 49 درصد سهام پایه‌گذاری شد. هایک ویژن به تولید تجهیزات حفاظتی و نظارتی پرداخت و 8 درصد از سود سالانه خود را به تحقیقات و توسعه در زمینه سیستم‌های مدار بسته اختصاص داد. این برند تا پایان سال 2015 میلادی بیش از 18 هزار کارمند و همچنین 7 هزار و 181 مهندس و کارشناس را برای R&D خود جذب کرد.

هایک ویژن در سال 2010 در سهام شنزن ثبت شد و از آن تاریخ با همکاری بیش از 2 هزار و 400 شریک تجاری در 155 کشور جهان به عرضه محصولات دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی پرداخت.

برترین برند دوربین مدار بسته سال 2016

هایک ویژن در سال 2016 به عنوان محبوب ترین برند دوربین مدار بسته در جهان شناخته شد و تا به امروز در صدر برندهای سیستم‌های مدار بسته قرار دارد.

دوربین مداربسته

زمینه‌های فعالیت هایک ویژن

هایک ویژن هم‌اکنون در زمینه تولید دوربین های هوشمند تحت شبکه، دوربین های اچ دی، دوربین های چرخشی، دستگاه‌های ضبط تصاویر شامل DVR و NVR و نرم افزارهای ویدیویی، سیستم‌های دزدگیر و همچنین اکسس کنترل، فعالیت می‌کند.

برخی از معروف ترین مکان های مجهز به دوربین های HikVision

  • استادیوم المپیک بیجینگ (پکن)
  • فرودگاه لینیت ایتالیا
  • استادیوم ورزشی وردکاپ برزیل
  • سیف سیتی کره جنوبی
  • گمرک شانگهای

2. دوربین مدار بسته هانی ول (HoneyWell)

هانی ول یک برند شناخته‌شده آمریکایی در جهان است که به تولید محصولات مختلف و ارائه خدمات مهندسی می‌پردازد. حیطه فعالیت‌های هانی ول از فعالیت‌های تولیدی سیستم‌های فضایی تا تکنولوژی‌های مربوط به خانه و امنیت و گرمایش متفاوت است. برند هانی ول توسط «مارک هانی ول» در سال 1906 پایه‌گذاری شد و توانست بالغ بر یک قرن در حوزه‌های مختلف کاری به موفقیت برسد.

دوربین مداربسته

برند هانی ول در صنایع مختلفی همچون هوا و فضا، صنایع هوایی، صنایع دفاعی، خطوط نقل و انتقالات، تکنولوژی‌های مربوط به خانه و ساختمان، سیستم‌های اطفا حریق، سیستم‌های امنیتی و غیره شناخته شده است.

فعالیت‌های هانی ول در زمینه سیستم‌های امنیتی

Honeywell در صنایع امنیتی و دوربین مدار بسته به تولید دوربین‌ها و دستگاه‌های ضبط تصاویر، سیستم‌های تحت شبکه و انکودرها، نرم افزارهای نظارت تصویری، سرورها و سایر تجهیزات مرتبط می‌پردازد.

دومین برند برتر دوربین مدار بسته در جهان

هانی ول (Honeywell) در گزارش آماری سال 2016 از بین 50 برند برتر دوربین مدار بسته جهان، رتبه دوم را کسب کرد. این برند بعد از هایک ویژن و قبل از بوش و داهوا در این فهرست قرار گرفته است.

3. دوربین مدار بسته بوش (BOSCH)

برند بوش یک برند آلمانی شناخته‌شده است که در سال 1886 توسط «رابرت بوش» پایه‌گذاری شد. این شرکت در ابتدا به تولید قطعات خودرو از قبیل قطعات الکترونیکی، سیستم‌های سوخت‌رسانی، ژنراتورها و استارترها می‌پرداخت اما کمی بعد حیطه کاری خود را در زمینه‌های سیستم‌های برقی و لوازم منزل و همچنین تجهیزات امنیتی و ترمودینامیکی نیز گسترش داد.

دوربین مداربسته

در سال 2001 و 2002 بوش تحت عنوان Bosch Security فعالیت‌های خود را در زمینه سیستم‌های نظارت تصویری گسترش داد و  در سال 2008 تولیدات خود را روی دوربین‌های تحت شبکه متمرکز کرد. کارخانه‌های تولیدکننده سیستم‌های امنیتی بوش هم‌اکنون در 5 کشور دنیا از قبیل چین، آلمان، آمریکا، پرتغال و مکزیک فعالیت می‌کنند.

سومین برند برتر دوربین مدار بسته در دنیا

بوش در گزارش آماری سال 2016 از بین 50 برند برتر دوربین مدار بسته دنیا رتبه سوم را از آن خود کرد. این برند بعد از هایک ویژن و هانی ول و قبل از داهوا در لیست آماری برترین برند ها جای دارد. بوش در همین سال بیش از 1.8 میلیارد یورو فروش داشت. شعبه‌های نمایندگی فروش محصولات بوش در بیش از 150 کشور جهان وجود دارند.

4. دوربین مدار بسته داهوا (DAHUA)

بر اساس گزارش IMS در سال 2015 ، شرکت هجیانگ داهوا تکنولوژی (Zhejiang Dahua Technology Co) دومین تولیدکننده بزرگ دوربین های مدار بسته در جهان می‌باشد. همچنین برند داهوا (Dahua) در سال 2016 از بین 50 برند برتر دوربین مدار بسته به عنوان چهارمین برند محبوب دنیا شناخته شد. این شرکت هم‌اکنون بیش از 6 هزار نفر کارمند به عنوان مهندس و کارشناس R&D دارد که بر روی تکنولوژی‌های لنز، سنسور، کدینگ‌های ویدیویی، انتقال تصویر، پروسسورهای درونی و گرافیکی و همچنین آنالیزهای ویدیویی و نرم افزارهای مرتبط با دوربین و شبکه کار می‌کنند.

دوربین مداربسته

محصولات داهوا

برخی از محصولات تولید شده برند داهوا شامل دوربین های مدار بسته و دستگاه‌های ضبط تصاویر، سیستم‌های خانه هوشمند، اکسس کنترل‌ها و دزدگیرها و همچنین سیستم‌های قفل هوشمند می‌باشند. تکنولوژی HDCVI که امروزه یکی از فرمت‌های استاندارد در تجهیزات دوربین و سیستم‌های ضبط تصاویر است، توسط داهوا پایه‌گذاری شد.

5. دوربین مدار بسته سامسونگ (SAMSUNG)

شرکت Samsung Techwin یک زیرشاخه از شرکت سامسونگ است که در زمینه‌های تجهیزات ایمنی، اتوماسیون، تکنولوژی‌های نظامی، هوانوردی و تکنولوژی‌های نوری فعالیت می‌کند. این شرکت با حدود 5 هزار نفر پرسنل واقع در کره جنوبی فقط در سال 2011 فروشی بالغ بر 2 هزار و 947 میلیارد داشت.

Samsung Techwin در سال 1977 تاسیس شد و لابراتوار این شرکت با همکاری جنرال الکتریک در سال 1978 شروع به ساخت دوربین کرد. گذشته از فعالیت‌هایی که در صنعت هوانوردی و هلیکوپترسازی داشت، همکاری‌هایی با شرکت‌های معتبر در زمینه ساخت دوربین‌های دیجیتال به عمل آورد تا جایی که شرکت آلمانی Rollei را که یک سازنده دوربین بود خرید.

دوربین مداربسته

سامسونگ تکوین در سال 2008 به صورت مستقیم وارد بازار تجهیزات ایمنی و دوربین مدار بسته در اروپا و آمریکای شمالی شد. این شرکت در سال 2009 دوربین های دید در شب / روز خود را معرفی و همچنین دستگاه‌های DVR  خود را رونمایی کرد. از طرف دیگر این شرکت سری جدید دوربین‌های IP و NVRهای خود را معرفی کرد.

در اکتبر 2009 خواهر بزرگتر این شرکت یعنی سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که به سامسونگ تکوین ملحق می‌شود و در سال‌های اخیر نیز هر دو شرکت در صنعت دوربین مداربسته فعال عمل کرده‌اند. اما در این مسیر مشکلاتی هم وجود داشته از جمله این که پروتکل سیستم‌های PTZ دو شرکت در مواردی همخوانی نداشته است.

در حال حاضر زیر شاخه دیگری از شرکت سامسونگ با عنوان Samsung Security، شرکت اصلی در زمینه تجهیزات حفاظتی سامسونگ به خصوص دوربین مداربسته سامسونگ به شمار می‌رود. امروزه کیفیت بالای محصولات سامسونگ بر کسی پوشیده نیست اما از یک طرف قیمت بالای دوربین های سامسونگ و از طرف دیگر کالاهای تقلبی و کپی سامسونگ انتخاب را برای مشتریان دوربین مداربسته سخت کرده است.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*