هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسوس

هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسوس با قیمت 535 دلار عرضه می‌شود

هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسوس (Windows Mixed Reality) در هفته جاری در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد شد و به نظر می‌رسد که 535 دلار قیمت خواهد داشت.

ایسوس در این هفته به طور رسمی از هدست واقعیت ترکیبی ویندوز خود را در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد طراحی این هدست با آنچه تاکنون از هدست‌های مختلف واقعیت ترکیبی که توسط سازندگان لپ تاپ در ماه‌های اخیر رونمایی شده متفاوت خواهد بود. ایسوس یک پنل با پوشش چند ضلعی سه بعدی را در جلوی هدست قرار داده و از 6 درجه آزادی بدون سنسورها پشتیبانی می‌کند.

کمبود سنسورها به بخش کلیدی هدست‌های واقعیت مجازی (Virtual Reality) مایکروسافت تبدیل شده و به همین دلیل این شرکت، تلاش‌ جدید خود را با عنوان واقعیت مختلط (Mixed Reality) نام‌گذاری کرده است. بسیاری از تجربیات واقعیت مجازی موجود در هدست Oculus Rift یا HTC Vive در پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز مایکروسافت نیز اجرا خواهند شد و این شرکت از محتوای SteamVR نیز پشتیبانی می‌کند.

هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسوس کمتر از 450 گرم وزن دارد

هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسوس کمتر از یک پوند (حدود 453 گرم) وزن دارد و به این ترتیب به یکی از سبک‌ترین هدست‌های موجود در بازار تبدیل خواهد شد. همچنین این هدست از رزولوشن 3K بهره می‌برد. احتمالا هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسوس در اواخر سال جاری میلادی و با قیمت 499 یورو یا 535 دلار عرضه می‌شود. بنابراین این هدست بسیار گران‌تر از هدست 349.99 دلاری دل است. شرکت دل نیز هدست خود را با دو کنترلر حرکتی به قیمت 449.99 دلار عرضه می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا ایسوس، کنترل‌کننده‌های حرکتی خود را به عنوان یک بسته ارائه می‌کند یا خیر؟ در بررسی‌های اولیه از هدست های واقعیت ترکیبی ویندوز به نظر می‌رسد که کنترلرهای حرکتی به جزئی ضروری از بیشتر بازی‌های واقعیت مجازی اخیر تبدیل است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*