تصاویر آیفون 10

زیباترین تصاویر آیفون 10 ؛ دردانه گرانقیمت اپل در قاب عکس

آیفون ایکس قدرتمندترین، مجهزترین، زیباترین و البته گران قیمت‌ترین گوشی اپل تا به امروز است. در این مطلب 17 مورد از بهترین عکس ها و تصاویر آیفون 10 را تماشا می‌کنیم.

اپل مدعی است از چند سال قبل طراحی آیفون 10 را آغاز کرد. حتی برخی شنیده‌ها از تصمیم این شرکت برای عرضه آیفون ایکس در سال 2018 خبر می‌دهند، اما مصادف شدن سال 2017 با دهمین سالگرد معرفی اولین آیفون سبب شد اپل همین امسال آن را رونمایی کند.

به جز قابلیت‌های فوق پیشرفته‌ و منحصربه‌فرد همچون فیس آیدی که در این محصول به کار رفته است، گوشی آیفون 10 را باید زیباترین محصول اپل تا به امروز خطاب کنیم. تنها ایراد طراحی آن، وجود یک بریدگی در بالاترین بخش نمایشگر است. اگر اپل برای محل قرارگیری سنسورها ایده‌ دیگری پیاده و این قسمت را حذف می‌کرد، به جرات می‌توانستیم طراحی آیفون 10 را بی‌نقص خطاب کنیم.

اپل خیلی دیر به جمع شرکت‌های پیرو طراحی بدون حاشیه پیوست، اما در آن فوق‌العاده قوی ظاهر شد. ابعاد بدنه آیفون 10 با وجود داشتن نمایشگری 5.8 اینچی، از آیفون 8 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی تنها کمی بزرگتر است. اما در مقایسه با آیفون 8 پلاس مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی به مراتب کوچک‌تر و سبک‌تر است.

تصاویر آیفون 10

آیفون‌ها معمولا حاشیه‌های بسیار زیادی در اطراف نمایشگر خود دارند. آیفون 7 پلاس و آیفون 8 پلاس دو نمونه بارز این سبک طراحی نه چندان جالب هستند. به همین دلیل در تصاویر آیفون 10 طراحی بدون حاشیه آن شدیدا چشم‌نوازی می‌کند.

یکی دیگر از دلایل زیبایی بدنه آن، استفاده از پنل پشتی شیشه‌ای برای نخستین مرتبه است. اپل با این کار نه تنها به زیبایی گوشی های موبایل سال 2017 خود افزود، بلکه یکی از اصول مهم پشتیبانی از تکنولوژی شارژ وایرلس را نیز رعایت کرد.

تصاویر آیفون 10

متاسفانه بریدگی بالای نمایشگر آن نه تنها کمی زننده است، بلکه حین کار کردن با اپلیکیشن‌ها نیز با آن‌ها تداخل ایجاد می‌کند. این موضوع برای برخی کاربران به حدی غیر قابل تحمل است که طی مدت زمانی کوتاه از خرید محصول، آن را به شرکت پس دادند.

با این حال نمی‌توان به خاطر یک بریدگی کوچک، طراحی بسیار زیبای بدنه و پنل پشتی دستگاه را به طور کامل زیر سوال برد. با تماشای این تصاویر آیفون 10 در قالب گالری عکس زیر، بهتر به شاهکار طراحی اپل پی خواهید برد. جالب است بدانید بر اساس یکی از نظرسنجی‌های گجت نیوز، طراحی آیفون 10 بهترین قابلیت پرچمدار سال 2017 اپل است.

گالری تصاویر آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من که بریدگیشو دوس دارم
    زودتر شنبه بشه ۲ تا از این زیبای خوفترو بخرم بیدارشون کنم

  2. اگه بتونه تو سری بعدی مدل های خودش اون حاشیه بالای گوشی رو برداره و یک گوشی کامل بیرون بده عالی میشه

    فقط اگه اون حاشیه اضافه تو برنامه و بازی ها مشکل ساز نباشه عالیه ?