ساخت لوازم جانبی هواوی

هواوی ساخت لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند خود را آغاز می‌کند

ساخت لوازم جانبی یکی از اهداف پیش روی شرکت هواوی است؛ به این ترتیب کیفیت و کمیت لوازم جانبی گوشی های هواوی در مقایسه با قبل بهتر خواهد شد.

شرکت‌های چینی، تقریبا پنجاه درصد کل بازار موبایل دنیا را در دست دارند. هواوی پرفروش‌ترین گوشی‌ساز چینی است و طی چند سال اخیر با اقتدار در رده سوم پرفروش‌ترین گوشی‌سازان دنیا قرار داشته است. این شرکت در سال 2017 حتی توانست با اپل رقابتی نزدیک بر سر رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا داشته باشد.

گوشی های هواوی

هواوی تصمیم دارد قدم به قدم به سمت خودکفایی حرکت کند. به عنوان نمونه این شرکت جزو معدود گوشی‌سازانی است که از تراشه‌های موبایل ساخت دست خود در محصولاتش استفاده کند. به نظر می‌رسد قدم بعدی شرکت برای استقلال بیشتر، ساخت لوازم جانبی برای محصولات است. شرکت‌های زیادی همچون گوگل و اپل طی چند سال اخیر اقدام مشابهی کرده‌اند. استقبال کاربران نیز از لوازم جانبی رسمی شرکت سازنده با وجود قیمت‌های بالای آن‌ها بیشتر است.

گوشی های هواوی

بر اساس برخی منابع خبری در کشور چین، هواوی مدتی است برنامه‌ای تحت عنوان “Made For Huawei” (ساخته شده برای هواوی) را راه‌اندازی کرده است. نخستین محصول این برنامه، یک کابل اختصاصی یو اس بی C به اچ دی ام آی است که مخصوص محصولات خانواده میت 10 عرضه می‌شود. شرکت‌های سازنده لوازم جانبی به قوت قبل به فعالیتشان ادامه خواهند داد، اما ورود هواوی به عرصه ساخت لوازم جانبی ، به صورت مستقیم و غیر مستقیم افزایش سودآوری را برای این شرکت به ارمغان خواهد آورد.

ساخت لوازم جانبی سبب افزایش سودآوری هواوی می‌شود

کاربران نشان داده‌اند به قیمت بالای لوازم جانبی اورجینال و ساخت دست گوشی‌سازان اهمیتی نداده و آن‌ها را بیشتر ترجیح می‌دهند. پس ساخت لوازم جانبی می‌تواند فعالیتی پرسود برای هواوی باشد. از طرفی دیگر، برای محصولات بزرگترین گوشی‌ساز چینی اغلب لوازم جانبی کافی در بازار وجود ندارد. این موضوع برای برخی کاربران به حدی مهم است که به خاطر وجود تنوع بی‌نظیر در لوازم جانبی محصولات سامسونگ و اپل، گوشی های هواوی را کنار گذاشته و به محصولات این دو شرکت روی آورده‌اند. حال ساخت لوازم جانبی به صورت رسمی سبب می‌شود این کاربران باز هم به خرید دستگاه‌های هواوی مشتاق شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*