قابلیت جدید در اندروید اوریو به حفظ شارژ گوشی کمک خواهد کرد

یک قابلیت جدید در اندروید اوریو به حفظ شارژ گوشی کمک خواهد کرد

به لطف یک قابلیت جدید در نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید اوریو 8.1 (Android 8.1 Oreo) کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های مخرب باتری را پیدا کرده و آن‌ها را در مواقعی از روز غیرفعال کنند.

یک قابلیت جدید در نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید اوریو 8.1 یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این نسخه از پلتفرم اندروید محسوب می‌شود. به لطف آن گوشی شما صاحب یک بازرس قدرتمند خواهد شد که می‌تواند با شناسایی و مشخص کردن اپلیکیشن‌هایی که از رفتن به خواب عمیق دیوایس شما جلوگیری کنند، به حفظ شارژ گوشی شما کمک شایانی کند.

این قابلیت جدید اندروید اوریو برنامه‌هایی که به صورت مداوم فعال می‌شوند و نمی‌گذارند گوشی شما به حالت خواب عمیق برود را شناسایی کرده و آن‌ها را به مبارزه می‌طلبد. به جز آنکه به شما بگوید کدام برنامه‌ها این کار را انجام می‌دهند، دلیلی دقیق را برای مصرف باتری گوشی شما توسط هر اپلیکیشن ارائه می‌کند: به طور مثال اپلیکیشن‌های مبتنی بر مکان می‌توانند سریع‌تر باتری گوشی شما را بخورند و برخی اپلیکیشن ها از رفتن دستگاه به خواب عمیق جلوگیری می‌کنند.

این قابلیت جذاب را می‌توانید در منو اطلاعات باتری در بخش تنظیمات (Settings)‌ گوشی بیابید. هر اپلیکیشنی که قصد تخریب باتری گوشی شما را داشته باشد و خوب کار نکند خیلی سریع توسط یک علامت هشدار قرمز مشخص خواهد شد. کافیست بر روی آن ضربه بزنید تا به شما اجازه داده شود آن را فورا ببندید و یا سرویس‌های قابل استفاده توسط آن نظیر GPS مبتنی بر مکان را غیرفعال کنید.

اپلیکیشن‌های متفرقه شبیه ساز قابلیت مصرف باتری اندروید اوریو

در حال حاضر، تمامی کاربران اندرویدی می‌توانند از اپلیکیشن‌های شخص ثالث موجود برای پیدا کردن اپلیکیشن‌های مخرب باتری گوشی استفاده کنند، اما این خیلی خوب است که ما چنین قابلیتی را به صورت پیشفرض بر روی خود سیستم عامل اندروید ببینیم. ما امیدواریم هرچه سریع‌تر تمامی کاربران بتوانند از این قابلیت اندروید اوریو بهره‌مند شوند تا به واسطه آن عمر باتری دیوایسشان به مراتب بالاتر از آنچه که هست باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*