آپدیت وان پلاس 5 تی به اندروید 8 اوریو

زمان عرضه آپدیت وان پلاس 5 تی به اندروید 8 اوریو مشخص شد

آپدیت وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) به اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo) یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران بوده که حالا زمان عرضه بروزرسانی آن مشخص شد.

با وجود گذشت چند ماه از معرفی و عرضه اندروید اوریو توسط گوگل، گوشی وان پلاس 5 تی با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا معرفی شد. اما خبر خوب این است که کاربران این اسمارت فون زمان زیادی را تا دریافت آپدیت وان پلاس 5 تی به جدیدترین نسخه اندروید منتظر نخواهند ماند.

وان پلاس در زمان رونمایی از وان پلاس 5 تی از برنامه زمان‌بندی برای به‌روزرسانی دردانه‌های سری 5 خود پرده برداشت. بر این اساس، کاربران وان پلاس 5 (OnePlus 5) تا پایان ماه جاری میلادی، شاهد عرضه نسخه بتای اندروید 8 خواهند بود. انتظار می‌رود خریداران وان پلاس 5T نیز با شروع ماه دسامبر (از 10 آذر) اندروید 8 بتا را دریافت کرده و از اوایل سال 2018 (از 11 دی) منتظر آپدیت وان پلاس 5 تی به نسخه نهایی اندروید اوریو باشند.

آپدیت وان پلاس 5 تی به اندروید 8 اوریو

تاکنون تاریخ دقیقی برای این به‌روزرسانی از سوی کمپانی سازنده اعلام نشده است. اما اگر همه موارد مطابق برنامه پیش رود، نباید تاخیر زیادی در آپدیت وان پلاس 5 تی و 5 ایجاد شود. اخیرا اخباری مبنی بر عرضه نسخه بتای سیستم عامل وان پلاس 3 و 3T نیز منتشر شده که خبری خوب برای کاربران گوشی های سال گذشته وان پلاس به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه بی صبرانه منتظر اپدیت برای وان پلاس 5 هستیم