نسخه پیش نمایش مایکروسافت اج اندروید با چند قابلیت مهم آپدیت شد

نسخه پیش نمایش مایکروسافت اج اندروید با چند قابلیت مهم آپدیت شد

نسخه پیش نمایش مایکروسافت اج (Microsoft Edge) با اضافه‌شدن چند قابلیت مهم آپدیت شد. در ادامه، لینک دانلود مایکروسافت اج برای اندروید را مشاهده خواهید کرد.

مایکروسافت جدیدترین مرورگر موبایل خود را با ویژگی‌هایی جدید آپدیت کرد. در این نسخه، بهبودهایی نیز انجام گرفته تا نسخه موبایل مایکروسافت اج قابلیت رقابت با دیگر مرورگرهای محبوب را داشته باشد. این به‌روزرسانی، مایکروسافت اج بتا است در حالی که کاربران اندرویدی هنوز منتظر عرضه نسخه نهایی مرورگر جدید مایکروسافت هستند.

بیشترین تغییراتی که مایکروسافت در نسخه جدید مایکروسافت اج اندروید انجام داده، مربوط به طراحی ظاهری مرورگر است. با این حال، تغییراتی در راستای بهبود عملکرد نیز مشاهده می‌شود.

مهمترین تغییرات نسخه پیش نمایش مایکروسافت اج

مایکروسافت سرانجام «حالت شب» را با نام Dark Theme به نسخه پیش نمایش مایکروسافت اج اضافه کرد. با استفاده از این قابلیت، می‌توان منوی اپلیکیشن مایکروسافت اج را در محیط‌هایی با نور کم، به رنگ تیره درآورد. این کار، علاوه بر محافظت چشم در برابر نورهای مضر، یکی از روش‌های کاهش مصرف باتری گوشی اندرویدی به شمار می‌رود.

نسخه پیش نمایش مایکروسافت اج اندروید با چند قابلیت مهم آپدیت شد

یکی دیگر از تغییرات خوب مرورگر اندروید مایکروسافت اج، اضافه‌شدن قابلیت همگام‌سازی رمزهای عبور است. این بدین معناست که همه‌ی پسووردهای مایکروسافت اج در تمامی دستگاه‌های شما همگام می‌شوند. بنابراین، نیازی به واردکردن رمز عبور به صورت متوالی نیست.

برای دانلود نسخه پیش نمایش مایکروسافت اج اندروید با نام Microsoft Edge Preview، این صفحه را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*