سامسونگ دکس پد

سامسونگ دکس پد همراه با گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس عرضه می‌شود (شایعه)

سامسونگ دکس پد (Samsung Dex Pad) نسل جدید گجت دکس استیشن است که با قابلیت‌هایی فراتر از تبدیل گوشی به کامپیوتر رومیزی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گفته منابع هلندی، سامسونگ دکس پد که همراه با گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در رنگ مشکی عرضه خواهد شد، همانند شارژر بی سیم این شرکت همراه با یک پد به جای استند، تولید خواهد شد.

به واسطه اندروید اوریو، از صفحه نمایش موبایل متصل‌شده می‌توان به عنوان یک ماوس استفاده کرد. گزارش‌های مختلف در رابطه با سامسونگ دکس پد نیز نشان می‌دهند این گجت جدید می‌تواند نقش کیبورد را ایفا کند. در این صورت، همانند DeX نیازی به اتصال ماوس و کیبورد جداگانه نخواهد بود. این‌که طراحی این محصول جدید و نحوه استفاده از آن در حالت تخت، به چه صورت خواهد بود، هنوز نامشخص است. احتمالا مهندسان از یک لولا برای پورت یو اس بی (نوع C) بهره خواهند برد تا همانند هدست گیر وی آر، زمانی که مورد استفاده نیست مخفی شود.

سامسونگ دکس پد

از سوی دیگر، ممکن است سامسونگ Dex Pad با طراحی مشابه شارژر بی سیم تبدیل شونده این شرکت، هم به عنوان یک داک و هم به عنوان استند عمل کند. به هر صورت، فعلا اطلاعاتی در رابطه با شکل ظاهری این وسیله جدید در دست نیست.

امیدواریم سازندگان حداقل از جک 3.5 میلی‌متری صدا استفاده کنند؛ موردی که سامسونگ با حذف آن در نسل اول دکس استیشن، مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*