ال جی استایلر

مدل جدید دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر در نمایشگاه CES 2018 معرفی می‌شود

مدل جدید دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر (LG Styler) با ویژگی‌های جدید مانند ظرفیت بیشتر و شش آویز در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهد شد.

شرکت ال جی در نمایشگاه CES 2018 مدلی دیگر از محصول انقلابی LG Styler را به نمایش خواهد گذاشت که ظرفیت بیشتری دارد. این محصول با توجه به افزایش فضای داخلی‌اش، این امکان را فراهم می‌کند تا شش لباس را به ‌صورت هم‌زمان داخل آن قرار دهید. اتصال وای فای و دیگر ویژگی‌های هوشمند، راحتی بیشتری برای مشتریان فراهم کرده است. با توجه به این ویژگی‌ها محصول ال جی استایلر به آسان کردن زندگی مشتریان مدرن و پرمشغله، یک قدم نزدیک‌تر شده است.

ال جی استایلر

ویژگی‌های جدید ال جی استایلر

جدیدترین مدل Styler می‌تواند از طیف متنوع و وسیعی از لباس‌ها و دیگر محصولات پارچه‌ای کل خانواده مراقبت کند، از جمله لباس‌هایی که نیاز به مراقبت بیشتر دارند و شامل مواردی مثل لباس‌ زیر، بلوز، کت و شلوار رسمی و جین، پیراهن و یا حتی لباس بچه و اسباب‌بازی‌های پلاستیکی می‌شوند. جای آویز متحرک این دستگاه اکنون می‌تواند تا 5 لباس مختلف را نگه داشته و جای مخصوص شلوار که در درب شیشه‌ای مدرن محصول تعبیه شده اکنون می‌تواند شلوارهای بزرگتری تا 48 اینچ را در خود جای بدهد و چروک‌های بزرگ به اندازه 60 سانتی‌متر را پوشش دهد. فضای گسترش یافته ال جی استایلر اکنون پذیرای لباس‌هایی مثل کاپشن و کت زمستانی است که فضایی بیشتر از لباس‌های معمولی به خود اختصاص می‌دهند.

ال جی استایلرقابلیت اتصال Styler به وای فای و کنترل راحت آن به وسیله گوشی‌های هوشمند راحتی مشتری را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. چرخه‌های مراقبت از لباس‌ مختلفی برای دانلود روی نرم‌افزار این محصول قرار گرفته‌اند و کاربر می‌تواند میزان مصرف انرژی و زمان تمام شدن چرخه مراقبت از لباس را روی گوشی خود مشاهده کند. همچنین با گوشی خود می‌توانید لباس‌هایی که دارای برچسب NFC هستند را اسکن کنید تا ال جی Styler به شما بگوید کدام چرخه برای آن لباس مناسب‌تر است.

ال جی استایلر

در قلب ال جی استایلر از فناوری نوآورانه TrueSteam ال جی استفاده شده است که به آرامی و بدون آسیب رساندن به لباس، آن را ضدعفونی می‌کند، بوهای ناخوشایند را از بین می‌برد و البته تا 99 درصد آلرژی‌ها و باکتری‌های لباس را نیز نابود می‌کند. بخار داغی که مستقیما به لباس اسپری می‌شود علاوه بر ضدعفونی کردن چروک لباس را نیز صاف کرده و در عین حال رخت‌آویز متحرک نیز چروک‌های باقی مانده را برطرف می‌کند. قسمت مراقبت از شلوار نیز چروک‌های پشت زانو را صاف کرده و حتی می‌تواند خط اتوی صاف و مستقیمی روی شلوار بیندازند.

آقای Song Dae-hyun، مدیرعامل بخش لوازم خانگی و تهویه‌ هوای ال جی می‌گوید:

محصول ال جی استایلر بهترین راه‌حل برای کسانی است که می‌‌خواهند همیشه در بهترین حالت بوده و با مرتب کردن لباس‌هایشان همیشه و برای هر موقعیتی آماده به نظر برسند. جای تعجب ندارد که ال جی Styler  یک دسته‌بندی کاملا جدید در بازار به وجود آورده است. به خصوص در کشورهایی که به لباس و مراقبت از آن خیلی اهمیت می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا تولید نیاز میکنن واسه مردم
    این همه خوش پوش بوده طی این قرن ها کی از این ابداعاته کره ای داشته؟