آیفون ایکس

آیفون ایکس اپل در سال 2018 در چه صورتی مشتریان را جذب خواهد کرد؟

اپل سال آینده چند مدل گوش شبیه به آیفون ایکس (Apple iPhone X) عرضه خواهد کرد. اما این چند مدل آیفون X جدید در چه صورتی می‌توانند مشتریان را جذب کنند؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

شایعات در مورد آیفون های سال 2018 اپل از هم اکنون اغاز شده است و در حالی که هیچ جزئیاتی را نمی‌تواند هیچگاه در مورد محصولات آینده اپل تایید کرد، در اینجا مواردی وجود دارد که برای نمود پیدا کردن آن‌ها نیاز به فکر کردن نخواهد داشت.

آیفون ایکس یک محصول بسیار جذاب است که شامل ویژگی‌های جدیدی بود. در این محصول ما المان‌هایی را مشاهده می‌کنیم که پیشتر در هیچ آیفونی شاهد حضور ان‌ها نبودیم. در حال حاضر 14 مدل آیفون مختلف در بازار موجود است که می‌تواند اپل به هر کدام از صاحبان آن‌ها یک انگیزه خوب جهت آپگرید دستگاه خود در سال 2018 بدهد. مشتریان نمی‌دانند که آیفون های آینده آیا ارزش خرید دارند (حداقل تا سپتامبر سال آینده میلادی)، در همین راستا ما جزئیات به اندازه کافی دقیقی داریم که می‌توانند به تصمیم گیری شما در این رابطه کمک کنند. آیفون ایکس 2018 اپل در چه صورتی می‌تواند مشتریان را ترغیب به ارتقا گوشی‌شان کند؟

باگ‌های نخستین نسل باید برطرف شود

آیفون ایکس

جذاب‌ترین بخش نخستین نسل گوشی شگفت انگیز آیفون ایکس اپل، نمایشگر اولد فوق پیشرفته آن از مشکلات متعددی نظیر سوختن نمایشگر و عدم حساسیت آن در هوای سرد برخوردار بود. در همان ابتدای عرضه این دیوایس همچنین از مشکلات صوتی رنج می‌برد که با به‌روزرسانی‌های نرم افزاری مرتفع شد. با عرضه تمامی مدل‌های آیفون ایکس 2018 اپل ما دیگر انتظار نداریم که با هرگونه از این مشکلات برخورد کنیم تا حتما برای رفع آن‌ها نیاز مبرمی به به‌روزرسانی‌های نرم افزاری یا تعمیر سخت افزاری باشد!

کمی تغییر در طراحی

آیفون ایکس

آیفون ایکس در حال حاضر شامل یکی از جامع‌ترین تغییرات طراحی در سری گوشی های هوشمند اپل طی نسل‌های متعدد آن است. گفته می‌شود مصرف کنندگان حداقل باید به مدت سه سال به این زبان طراحی اپل عادت کنند. آخرین تغییرات عمده همراه با آیفون 6 در سال 2014 قابل رویت بود که هنوز هم به عنوان یک طراحی پایه برای آیفون 7 و آیفون 8 نیز هست. اما شایعات نشان می‌دهد که اپل قصد دارد در سال 2018 چند مدل آیفون مجهز به نمایشگر لبه به لبه نظیر آیفون ایکس خودش عرضه کند.

بر اساس گفته‌های تحلیلگر مطرح کمپانی KGI Securities، مینگ چی کو،‌ ممکن است دو مدل آیفون با صفحه نمایشی شبیه به آیفون ایکس کنونی در سال 2018 عرضه شود. اپل همچنین قصد دارد سومین مدل آیفون ایکس 2018 خودش را همراه با یک نمایشگر ال سی دی (به جهت کاهش هزینه‌ها) روانه بازار کند که این مدل نیز از طراحی یکسان با آیفون ایکس کنونی و نمایشگر لبه به لبه برخوردار است.

مدل اصلی آیفون ایکس ارزان‌تر می‌شود

آیفون ایکس

هنگامی که آیفون ایکس 2018 معرفی شود، قطعا نسل فعلی آیفون ایکس اپل ارزان‌تر خواهد شد. درست همانند سالیان اخیر، ما انتظار کاهش قیمت 100 دلاری را برای این مدل داریم. مدل‌های ریفربیشد (Refurbished) حتی ارزان‌تر هم هستند. قطعا جذاب است که آیفون هزار دلاری اپل را بتوانید با هزینه‌ای کمتر صاحب شوید.

اموجی های متحرک بیشتر

آیفون ایکس

Animoji یا همان اموجی های متحرک یکی از شاخص‌ترین قابلیت‌های آیفون ایکس است، اما  به دلیل عدم سازگاری با آیفون های قدیمی‌تر، محدودیت‌های عمده‌ای دارد. آیفون ایکس درحال حاضر تنها محصول اپل است که با دوربین TrueDepth مناسب برای رندر Animoji عرضه می‌شود. علاوه بر این خود Animoji نیز محدود است: شما تنها می‌توانید یک ویدیو بسیار کوتاه با پس زمینه سفیدرنگ را ضبط کنید. امیدواریم سال آینده اپل این ویژگی را بهبود ببخشد و از آنجایی که چند مدل آیفون جدید عرضه می‌شود، امیدواریم که آن‌ها نیز از چنین ویژگی برخوردار باشند.

بهبود حالت پرتره و نورپردازی

آیفون ایکس

قابلیت‌های عکاسی آیفون ایکس بسیار جذاب هستند، اما پس از اعمال افکت‌ها، کمی بر روی کیفیت تصویر گرفته شده تاثیر می‌گذارند. حالت Portrait Lighting نیز همچنان در حالت آزمایشی است و ما امیدواریم در آیفون ایکس سال آینده بتوانیم نسخه کاملی از آن را مشاهده کنیم. در حال حاضر برخی از فیلترهای این حالت می‌تواند یادآور فیلترهای بدی از فتوشاپ باشد، اما به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترهای نوری حرفه‌ای را همسان با پارامترهای استاندارد نورپردازی استودیویی بر روی تصاویر خود اعمال کنند.

بهینه سازی بهتر اپلیکیشن

آیفون ایکس

همچنان بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای آیفون ایکس بهینه نشده‌اند

مدل های جدید آیفون ایکس بسیار شبیه به مدل کنونی خواهند بود که به معنای وجود یک تکه جدا شده در بالای نمایشگر آن‌ها برای میزبانی از سیستم دوربین TrueDepth اپل است. با این حال اپلیکشین‌ها باید با این بخش بریده شده تطبیق پیدا کنند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های معروفی نظیر یوتیوب، نتفلیکس و اینستاگرام برای استفاده در آیفون ایکس اپل بهینه شده‌اند، اما هنوز مجموعه عظیمی از برنامه‌های تطبیق داده نشده وجود دارد که امیدواریم با عرضه آیفون های جدید اپل این کار انجام شود. گفتنیست که اپل هر سال میزبان یک رویداد ویژه توسعه دهندگانش نیز هست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. در صورتی که قیمتشو کمتر کنه?

  2. در هر صورت فروشش خوب میشه