پنل های اولد آیفون 2018

پنل های اولد آیفون 2018 توسط سامسونگ تامین می‌شود

پنل های اولد آیفون 2018 باز هم توسط سامسونگ تامین خواهد شد. کره‌ای‌ها مسئول تامین 200 میلیون پنل هستند. اما این قرارداد چه درآمدی برای سامسونگ به همراه دارد؟

آیفون ایکس نخستین گوشی هوشمند اپل با پنل اولد بود. از آنجایی که بازار این پنل‌ها به نوعی در انحصار سامسونگ است، اهالی کوپرتینو چاره‌ای برای قرارداد دوباره با آنها نداشته و از رقیب دیرینه خود برای تامین نمایشگر پرچمداران کمک خواهند گرفت.

بنا بر گزارش‌های موجود، سامسونگ دیسپلی 180 تا 200 میلیون پنل انعطاف‌پذیر اولد را برای آیفون X در سال 2018 تامین می‌کند. کارشناسان معتقدند هزینه هر پنل 110 دلار است. در این صورت درآمدی بین 19.8 تا 22.2 میلیارد دلار در انتظار این کمپانی بزرگ خواهد بود.

پیش از این گفته می‌شد سامسونگ در تدارک راه‌اندازی خطوط تولید جدید برای پنل‌های اولد است. اما افزایش نرخ بازده خطوط فعلی و رسیدن آن به بیش از 80 درصد در نیمه دوم سال جاری میلادی، امکان تامین پنل های اولد آیفون 2018 را امکان‌پذیر ساخته است.

سفارش این پنل‌ها هزینه زیادی داشته و به نظر می‌رسد اپل با پیدا کردن جایگزین‌های جدید برای سامسونگ، قصد دارد وابستگی خود به این شرکت را کاهش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. کلا تو ایران آیفون به نسبت قیمت به هیچ وجه ارزش خرید نداره

  2. دمشون گرم ما داریم شور میزنیم کی از کی بهتره اینا دست همکاری به‌ هم میدن واقعا سیاست دارن هر ۲