هدفون های بیسیم بنگ اند اولافسن Beoplay H8i و H9i

هدفون های بیسیم بنگ اند اولافسن Beoplay H8i و H9i در لاس وگاس معرفی شدند

هدفون های بیسیم بنگ اند اولافسن Beoplay H8i و Beoplay H9i در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. این دو هدفون بیسیم که به ترتیب رو گوشی و تو گوشی هستند با قیمت کمتر از 500 دلار به فروش خواهند رسید.

در نمایشگاه لوازم الکتریکی مصرفی لاس وگاس امسال شاهد حضور کمپانی‌های مطرحی از سراسر جهان بودیم که از هدفون های جدید خود پرده برداری کردند. اما اگر علاقه‌مند به محصولات بالارده بازار هستید، قطعا کنجکاوید که ببینید کمپانی بنگ اند اولافسن (B&O) چه محصولاتی را در CES 2018 معرفی کرده است. این کمپانی از یک جفت هدفون بیسیم پرده برداری کرده است.

این هدفون ها شاید تماما جدید نباشند، اما نسبت به مدل‌های نسل پیش خود حالا بهبود یافته‌تر از گذشته شده‌اند. این دو بنگ اند اولافسن Beoplay H8i و Beoplay H9i نام دارند که نسخه‌ی بهبود یافته‌تر H8‌ و H9 سال گذشته خواهند بود. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، بهبود طراحی کوسن روی گوش آن‌ها، تغییر شکل بازوی مونو، دیسک‌های بزرگ‌تر آلومینیومی، صدای بهبود یافته‌تر و نویز کنسلینگ فعال بهبود پیدا کرده خواهند بود. حتی عمر باتری این هدفون های بیسیم نیز با بهبود همراه بوده است.

به طور مثال عمر باتری در هدفون بنگ اند اولافسن Beoplay H8i اینک به 30 ساعت رسیده است که افزایش 100 درصدی را نسبت به نسل پیشین خود به همراه دارد. در آن سمت مدل H9i نیز از عمر باتری 18 ساعته برخوردار است که در مقایسه با نسل پیشین تا 4 ساعت افزایش را تجربه کرده است. در حالی که هر دو هدفون با به وضوح با یکدیگر متفاوت هستند، اما یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن‌ها چگونگی قرارگیری بر روی گوش است.

هدفون های بیسیم بنگ اند اولافسن Beoplay H8i و H9i

مهم‌ترین تفاوت بنگ اند اولافسن Beoplay H8i و Beoplay H9i

هدفون بنگ اند اولافسن Beoplay H8i یک هدفون از نوع رو گوشی است، بدان معنا که کوسن آن در قسمت بالای گوش شما قرار خواهد گرفت. اما مدل H9i یک هدفون دور گوشی است، بدان معنا که کوسن هدفون کل گوش شما را در بر گرفته و به دور آن می‌پیچد تا مهمر و موم تنگ‌تری فراهم شده و همین امر به بهتر شنیده شدن صدا نیز کمک می‌کند. هر دو هدفون از 25 ژانویه (5 بهمن ماه) به فروش خواهد رسید. قیمت مدل H8i در حدود 399 دلار و مدل H9i نیز 499 دلار خواهد بود.