DELL سري جديد نمايشگر هاي UltraSharp خود را معرفي نمود

مجموعه ای جدید از صفحه نمایش UltraSharp دل معرفی شد، در این مجموعه مدل هایی ultra-wide و همچنین مانیتورهای PremierColor وجود دارند. در این مجموعه از مانیتورها، سطح جدیدی از دقت و صحت رنگ و عملکرد بالاتر را با استفاده از تکنولوژی PremierColor فراهم شده است. دو مدل جدید از سری UltraSharp دارای نام U3014 و U2713H هستند و سایزی۲۷ و ۳۰ اینچی دارند.

همچنین مدلی با نام Dell UltraSharp U2913WM وجود دارد که ۲۹ اینچی است و مانیتوری “ultra-wide” به حساب می آید. این مانیتور نیز از تکنولوژی PremierColor بهره می برد. این مانیتور به دلیل نسبت تصویر منحصربه فردی که دارد (یعنی ۲۱:۹) ، “ultra-wide” نامیده می شود که فضای بسیار گسترده ای را برای کار کردن در اختیار کاربر قرار می دهد. به همراه قابلیت ارتباطی DisplayPort 1.2، کاربر می تواند مجموعه ای از چندین مانیتور را به همدیگر متصل نماید.

در تصویر بالا شما مدل ۳۰ اینچی U3104 را مشاهده می کنید که از تکنولوژی PremierColor استفاده می کند، در پایین نیز شما مدل ۲۹ اینچی ultra-wide که عضو جدیدی از خانواده صفحه نمایش های Dell UltraSharp است را مشاهده می نمایید.

شرکت دل در کنار معرفی این صفحه نمایش های فوق العاده، تعدادی لوازم جانبی را نیز معرفی کرده است. یکی از آنها Dell Single Monitor Arm است که در واقع یک بازوی نگهدارنده مانیتور می باشد. قابلیت اتصال سریع، چرخش و قرار دادن مانیتورها در زوایای مختلف را به خوبی انجام می دهد. یکی دیگر از این لوازم جانبی Dell Quick Release mount نامیده می شود که آنهم بازوی نگهدارنده مانیتور می باشد و می توان براحتی ارتفاع و زاویه قرارگرفتن مانیتور را تنظیم کرد.

همه این محصولات جدید دل قرار است به زودی در دسترس قرار گیرند. UltraSharp U3014 قیمتی ۱۴۹۹ دلاری و مانیتورهای Dell UltraSharp U2713H و U2413 به ترتیب قیمتی ۹۹۹ و ۵۹۹ دلاری خواهند داشت. Dell Single Monitor Arm نیز دارای قیمتی ۱۴۹ دلاری و Dual Monitor Stand هم قیمتی ۱۶۹ دلار دارد. نظر شما در مورد این محصولات شرکت دل چیست؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*