گجت جدید Vortx

گجت جدید Vortx تجربه انجام بازی‌های رایانه‌ای را متحول می‌کند + ویدیو

گجت جدید Vortx توسط Whirlwind FX در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این محصول جدید با توانایی وزیدن باد متناسب با محیط بازی، تجربه‌ای متفاوت را برای گیمرها رقم خواهد زد.

در میان انبوه گجت های کاربردی و خلاقانه در لاس وگاس، حالا شاهد معرفی محصولی جذاب و البته بسیار عجیب هستیم. Vortx در واقع وسیله‌ای مکعبی است که روی میز قرار گرفته و با توجه به چیزی که در صفحه کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ شما نمایش داده می‌شود، هوای گرم و یا سرد را سمت صورت شما می‌فرستد.

البته ما با سیستمی ساده یا پیش پا افتاده رو به رو نیستیم، بلکه هوا با تمرکز بر فعالیت شما، به صورت پویا تغییر می‌کند. به عنوان مثال اگر شما مشغول دویدن در یک اتاق در حال سوختن در بازی DOOM باشید، فن موجود در این دستگاه، هوایی داغ و سریع را بیرون خواهد داد. همین تجربه هنگام تماشای ویدیویی از فتح قله اورست در شبکه اجتماعی یوتیوب با وزش بادی سرد از Vortx تغییر خواهد کرد. بله، ما با وسیله‌ای رو به رو هستیم که در کنار عجیب بودن، عملکرد بسیار خوبی نیز دارد.

توسعه‌دهندگان برای سازگاری گجت جدید Vortx با بازی‌ها یا ویدیوهایشان نیازی به اضافه کردن نرم افزاری خاصی ندارند. در عوض، الگوریتم‌های Environment Experience اتفاقات روی صفحه نمایش را به صورت مستقل بازخوانی می‌کند که در نتیجه آن، Vortx به صورت خودکار با بازی‌های اصلی همچون DOOM و Overwatch یا هر ویدیویی در وب‌سایت یوتیوب، یکپارچه می‌شود. هرچند، Timothy Sun می‌گوید تجربه‌های متفاوت و بسیار زیادی در بازی Overwatch وجود دارد، به همین جهت Vortx نمی‌تواند به تک‌تک جزئیات بازی پاسخ دهد. با این وجود، این گجت مخصوص بازی به خوبی با Overwatch کار می‌کند.

هم‌اکنون پیش‌فروش این مصحول دوست‌داشتنی با قیمت 129 دلار آغاز شده است.

آشنایی با نحوه عملکرد گجت Vortx

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. میتون یه پیشنهاد بدم ؟؟
    اینکه این ویدو ها رو دوبله کنید یا یکی که گوینده ش فارسی زبانه صدا بزارید روش