گوشی های تقلبی سال 2017

بیشتر گوشی های تقلبی سال 2017 از برند سامسونگ بوده‌اند

بنا بر گزارش مخصوص “AnTuTu”، بیشتر گوشی های تقلبی سال 2017 از برندهای سامسونگ و اپل بوده است. اما نسخه فیک کدام مدل از گوشی های این سازندگان، بیشتر به فروش رسیده است؟

فروش موبایل های تقلبی موضوع جدیدی نیست و در اغلب کشورها و شهرهای بزرگ می‌توان آنها را پیدا کرد. معمولا تشخیص این گوشی ها از نسخه اصلی آنها هم کار دشواری است و بسیاری از کاربران هنگام خرید، متوجه آن نمی‌شوند. حال AnTuTu در بخشی از گزارش سالانه خود، لیستی از موبایل های تقلبی و برندهایی که بیشتر شاهد عرضه نسخه کلون‌شده آنها بوده‌ایم را منتشر کرده است.

گوشی های تقلبی سال 2017

این گزارش شامل اطلاعات گسترده‌ای می‌شود که پیش‌تر در رابطه بخش عمده آن یعنی سخت افزار متداول تلفن های هوشمند صحبت کردیم.

مطابق با گزارش AnTuTu، سال گذشته 17 میلیون و 424 هزار و 726 دستگاه موبایل عرضه شده است که که 2.64 درصد آنها را گوشی های تقلبی تشکیل می‌دهند. مسلما هیچ کسی نسخه تقلبی محصولات برندهای ناشناس را تولید نمی‌کند؛ به همین جهت، انتخاب سامسونگ با سهم مجموعا 36.23 درصدی از گوشی های تقلبی سال 2017 ، چندان غافلگیرکننده نخواهد بود. جدای از تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن های هوشمند، سال گذشته شاهد عرضه چندین مدل بسیار خوب از سوی سامسونگ نیز بودیم. با این حال، بیشترین مدل کلون‌شده، Galaxy S7 Edge Europe بوده و نسخه چین از گلکسی اس 7 اج نیز در جایگاه دوم قرار گرفته است. گلکسی W2016، گلکسی W2017 و گلکسی +S8 هم مدل‌های دیگر گوشی های این شرکت کره‌ای هستند که سال گذشته، بیشتر نسخه کلون‌شده آنها فروخته شده است.

گوشی های تقلبی سال 2017

اپل هم دیگر برندی است که نسخه‌های تقلبی گوشی های آن را می‌توان در بازار کشورهایی مثل چین که تقاضا برای آن بالاست، پیدا کرد. این برند آمریکایی با سهم 7.72 درصد در جایگاه دوم قرار دارد و موضوع بسیار جالب در مورد آن، عرضه نسخه‌های کلون‌شده گوشی های آیفون با سیستم عامل اندروید است. سال گذشته، نسخه تقلبی آیفون 7 پلاس بیش از سایر گوشی های اپل تولید شده بود که بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی در میان ده گوشی تقلبی سال 2017 قرار می‌گیرد.

گوشی های تقلبی سال 2017

در این لیست، نام برندهای چینی شیائومی، اوپو و هواوی، به ترتیب با سهم 4.75، 4.46 و 3.40 درصد نیز به چشم می‌خورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. میگن گوشی های تقلبی رو خود سامسونگ تولید کرده بوده. تولید کننده هی چینی اصل سامسونگ رو میساختن.

  2. واسه اینکه همه آرزوی داشتن گوشیهای سامسونگ رو دارن اما بودجه اون رو نه.واسه همین که بتونن تو خیالاتشون به آرزوهاشون برسن نسخه تقلبی رو میخرن…سامسونگ داشتن لیاقت میخواد

  3. اتفاقا همین الان اس 9 تقلبی اومده باورتون نمیشه هنوز اصلیش معرفی نشده

  4. خب اون موقع طرفدار داشت بخاطر اون بود

  5. چون تو چشم بود و قیمتشم از اپل پایین تر بود و راحت میشد تقلبیشو زد

  6. اوایل امسال یه اس7 اج تقلبی بهم انداختن. خدا لعنتشو کنه. ضرری که بهم زد جوری اعصابمو داغون کرد که دور هرچی گوشی جدیده خط کشیدم و از گوشی عتیقه نوکیا ان 70 استفاده میکنم.

  7. راحت میشه تقلبیشو زد؟؟؟؟؟