مشاهده کنندگان استوری

مشاهده کنندگان استوری و لایو ویدیوی اینستاگرام خود را چگونه ببینیم؟

مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام برخلاف پست‌های عادی مشخص می‌شوند. مشاهده کنندگان لایو اینستاگرام دیگر نمی‌توانند همانند زمان دیدن عکس‌ها و ویدیوهای شما به صورت مخفیانه بدون لایک کردن آن‌ها پنهان شوند و نام آن‌ها مشخص خواهد شد! اما چگونه می‌توان این کاربران را دید؟

در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به راحتی در صورت داشتن دسترسی‌ به صفحه یک کاربر، متن‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای آن را مشاهده کرد، بدون این که ردی از خود بر جای گذاشت. یعنی اگر بعد از خواندن متن‌ها و یا تماشای ویدیوها و تصاویر، آن‌ها را لایک نکنند و یا کامنت نگذارند، صاحب صفحه از این اتفاق مطلع نخواهد شد. اما مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام نمی‌توانند از این کار شانه خالی کنند. به همین دلیل امکان تماشای پنهانی استوری دیگران امکان‌پذیر نیست!

نحوه ایجاد استوری در اینستاگرام

اگر به تازگی به جمع کاربران اینستاگرام و یا افراد استفاده‌کننده از بخش استوری پیوسته‌اید، احتمالا با نحوه ارسال آن آشنا نباشید. امروز این بخش بسیار پرکاربردتر از حالت ارسال عکس و ویدیو به صورت عادی بوده و دانستن نحوه کار با آن برای دارندگان اپلیکیشن اینستاگرام ضروری است. پیش از مطالعه ادامه مطلب، حتما اپلیکیشن اینستاگرام خود را از اپ استور و یا گوگل پلی استور به‌روزرسانی کنید.

کافی است به صفحه خانه (جایی که تصاویر صفحه‌هایی که آن‌ها را فالو کرده‌اید نمایش داده می‌شود) رفته و عکس پروفایل خود که در کنار آن یک علامت به علاوه وجود دارد را لمس کنید. در اینجا می‌توان به دو روش عکس و یا ویدیو بارگذاری کرد و سپس مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام خود را دید.

مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام

بعد از لمس عکس پروفایل، می‌توانید با یک مرتبه لمس دکمه دایره، عکس جدیدی ثبت کرده و آن را بارگذاری کنید. به منظور ارسال ویدیو کافی است انگشت خود را بر روی دکمه دایره نگه داشته و بعد از اتمام کار، آن را رها کنید. اما اگر می‌خواهید از گالری تصاویر خود یک ویدیو و یا تصویر بارگذاری کنید، باید دست به دامن ترفندی دیگر شوید.

اینستاگرام پیشتر اجازه نمی‌داد فایل‌هایی که از زمان ثبت آن‌ها بیشتر از 24 ساعت می‌گذرد را در استوری قرار بدهید، اما اکنون این محدودیت برداشته شده است. با این حال پیدا کردن عکس از بین تعداد زیادی فایل موجود در گالری می‌تواند فوق‌العاده خسته‌کننده باشد. پس بهتر است به فایل منیجر دستگاه خود رفته و عکس یا ویدیویی که قصد دارید آن را به عنوان استوری بارگذاری کنید را پیدا کرده و سپس آن را به درون یک فولدر دیگر کپی کنید. مهم نیست این فولدر در کجا قرار دارد.

مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام

سپس به اپلیکیشن اینستاگرام بازگشته و به روشی که گفته شد، بعد از لمس عکس پروفایل خود در صفحه خانه، به استوری وارد شود. در اینجا کافی است انگشتتان را از پایین به بالا بکشید تا آخرین فایل‌های ویدیویی و تصویری به منظور بارگذاری نمایش داده شوند. همانطور که می‌بینید، فایلی که به تازگی کپی کرده‌اید در ابتدای لیست نمایش داده شده است. آن را لمس کرده و سپس ارسال کنید. بعد از ارسال و پیش از دیدن مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام می‌توان:

  • بعد از ارسال یک ویدیو و یا عکس به صورت استوری، باز هم فایل‌های دیگری را به همین صورت در کنار آن اضافه کرد، به طوری که همگی در کنار یکدیگر به نمایش در آمده و می‌توان بین آن‌ها جابه‌جا شد.
  • با رفتن به بخش تنظیمات اپلیکیشن، نمایش استوری به برخی فالوورهای خود را غیر فعال کرد. این عمل به ازای هر استوری به صورت جداگانه قابل تعریف نیست و با مشخص کردن یک کاربر، به طور کل قادر به مشاهده استوری‌های شما نخواهد بود.
  • می‌توان عکس‌های ثبت شده یا ویدیوهای ضبط شده بعد از ورود به بخش استوری را ذخیره کرد. حتی می‌توان این کار را بدون نیاز به ارسال آن‌ها انجام داد. یعنی بعد از ثبت، تصویر و یا ویدیو را ذخیره کرد و دیگر آن را بر روی استوری خود قرار نداد.
  • به لطف آپدیتی که اخیرا منتشر شده، قابلیت آرشیو عکس های اینستاگرام اکنون امکان‌پذیر است، به طوری که می‌توان فایل‌هایی که طی گذر زمان در قالب استوری ارسال کرده‌اید را مرور کنید.
  • وقتی استوری‌ها در آرشیو ذخیره شدند، می‌توان آن‌ها را به بخش هایلایت‌ها در پروفایل خود اضافه کرد.

دیدن مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام

اکنون که نحوه قرار دادن استوری را فرا گرفته‌اید، بهتر است از یکی از برترین مزایای این بخش در مقایسه با حالت ارسال عکس به صورت عادی بهره برده و مچ افرادی که به صورت مخفیانه، به تصاویر و ویدیوهای شما سر می‌کشند را بگیرید! فراموش نکنید بعد از ارسال یک استوری، در صورت عدم حذف آن به صورت دستی، فایل بعد از 24 ساعت به صورت خودکار حذف خواهد شد. پس برای دیدن مشاهده کنندگان استوری باید زودتر اقدام کنید. به این منظور:

  • استوری را باز کرده و انگشتتان را بر روی نمایشگر از پایین به بالا بکشید.
  • در ادامه، فهرستی از مشاهده کنندگان استوری نمایان می‌شود. در این بخش می‌توان با کشیدن انگشت خود به سمت راست یا چپ، فهرست افرادی که سایر استوری‌های شما را تماشا کرده‌اند را نیز مشاهده کرد.
  • می‌توان بعد از این که کاربری یک استوری را دید، آن را از کاربر خاطی مخفی کرد. برای این کار کافی است آیکون X کنار نام آن را لمس کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

29 دیدگاه

  1. به خاطر اینکه اونا رو قبلا هاید کرده بودی حالا که از حالت هاید دراوردی کمرنگ دیده میشن

  2. به خاطر اینکه اونا رو قبلا هاید کرده بودی حالا که از حالت هاید دراوردی کمرنگ دیده میشن

  3. چرا اسامی بعضی از کسایی که استوری مارو دیدن کمرنگ میشه؟؟؟ بعضیاشون کمرنگ هست بعضیا پرنگ

  4. سلام میخاستم بدونم بازدید کنندگان استوری طبق چه نظریه ای رتبه بندی میشوند؟؟؟
    یعنی چیکار کنم ک طرفی ک میخام بدونم استوری مو دیده یا نه نفر اول لیست قرار بگیره…نرم بگردم دنبالش ک ببینم دیده یا نه

  5. سلام من میخواستم استورى هاى هایلات خودم رو بازدید کنندگاشو ببینم ولى نمیشه .میزنه بعد از ٢۴ساعت در دسترس نیس چرا؟؟؟هیچ راهی نداره که ببینم بازدید کنندگامو

  6. چرا بعد 24 ساعت نمیتونم ویو های استوری رو ببینم یا اون استوری های مورد علاقه ام که صفحه شخصی ام به طور دایمی گذاشتم رو ببینم
    لطفا هر کسی میدونه بگه
    ممنون میشم

  7. یکی پاسخ گو باشه ممنون

  8. چرا ویوهای استوری رو بعد از ٢۴ ساعت نمیشع دید؟🤔

  9. سلام ببخشید اینستا من الان چند روزه نشون میده که چند نفر استوریم رو دیدن اما نشون نمیده که چه کسایی استوری رو دیدن

  10. سلام ممنون خیلی کاربردی و عالی بود!
    من سرچ میکردم روشایی برای دور زدن این قضیه هم هست انگار. مثلا یه جوری با اپهای خاصی استوری رو ببینیم که طرف متوجه نشه کسی دیده. دو سه اپ اینجا معرفی کرده که من تست نکردم [] و خب به نظرم با این کارا که اینستا کرده مثل
    این یکی: http://gadgetnews.net/286172/%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85/ آدم هر کاری میکنه بقیه میفهمن که!

  11. استوری ک بعد از بیست و چهار ساعت پاک شده رو نمیشه ویو هاشو دید؟؟؟

  12. دمتون گرم، تا چند وقت پیش به شخصه بلد نبودم و آدم روش نمیاد بپرسه از کسی!!!

    تشکر

  13. کاش اینستا رو هرچه زودتر فیلتر کنن و نابود، همه ش باعث بی غیرتی ملت و بی حیایی شده

  14. مگه ما از نظر زهنی مشکل دلریم که دارید اینم یادمون میدید؟

  15. لاینستا ترکونده عملکردش توی این مدت عالی بود خوب بود بهتر شددد

  16. من کلا با اینستا مخالفم دیگه چ برسه به لایو بقیه مخلفات

  17. ایسنتا تازگیا خیلی فعال شده سه تا قابلیت اضافه کرده تو یک ماه