معرفي و دانلود بهترين نرم افزار هاي رايگان اندرويد : قسمت چهارم

پر کردن تلفن‌هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما پیدا کردن اپلیکیشن‌های با کیفیت می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم.اغلب اپلیکیشن‌های این مقاله در گوگل‌پلی وجود داشته و رایگان هستند. این لیست مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید را شامل می‌شود که ما شیفته آن‌ها شده‌ایم. امیدواریم برای شما نیز مفید باشند. در قسمت اول ، دوم و سوم ،  با 30 اپلیکیشن رایگان و کاربردی از این لیست آشنا شدیم. این شما و این قسمت چهارم  اپلیکیشن هاي کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید.

برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها، کافی است بر روی نام آنها کلیک کنید

همچنین پیشنهاد می کنیم قسمت اول ، دوم و سوم این مقاله را از دست ندهید


1- Skype

اسکایپ محبوب‌ترین نرم‌افزار تماس‌های صوتی و ویدئویی دنیا محسوب می‌شود که برای مکالمه‌های طولانی و خارجی مقرون به صرفه است. اسکایپ یک نرم‌افزار برای تماس با دوستان و آشنایان است که در مقایسه با نرم‌افزارهای رقیب قدرتمندتر عمل می‌کند.


۲- Twitter

توییتر را که می‌شناسید. این اپلیکیشن، نسخه موبایلی وب‌سایت توییتر است که برای صفحه‌نمایش کوچک (تلفن‌ها و تبلت‌ها) طراحی شده است. به کمک آن می‌توانید، توییت کنید، پیام بفرستید، در تماس باشید و با زدن روی توییت‌ها، آن‌ها را در مرورگر خود مشاهده کنید.


۳- +Google

اپلیکیشن شبکه اجتماعی گوگل در یک دستگاه اندرویدی؟ احتمالاً نتیجه کار بی‌نقص خواهد بود. در صورت تمایل و انجام تنظیمات، هر عکسی که با دوربین دستگاه بگیرید، به صورت خودکار در پروفایل گوگل‌پلاس شما آپلود می‌شود. حتماً این اپلیکیشن را تجربه کنید.


۴- Facebook

درست است که یک اپلیکیشن اندرویدی رسمی برای فیس‌بوک وجود دارد و عمل‌کرد و توانایی‌های آن نسبت به وب‌سایت فیس‌بوک ساده‌‌تر و کمتر است اما برای موبایل‌ها و تبلت‌ها ساخته شده است. عکس‌های آلبوم خود را Share کنید، برای پست‌های دیگر نظر بنویسید و خیلی کارهای دیگر.


۵- LinkedIn

لینکدین، شبکه‌ای برای ارتباط با دوستان و خانواده نیست (مگر اینکه دوستان و خانواده شما همکارتان نیز باشند). اگر شما نیز عضو این شبکه اجتماعی تجارت‌محور هستید، به شما توصیه می‌کنیم از مزیت‌های اپلیکیشن اندرویدی آن نیز بهره‌مند شوید. با لیست خود در تماس باشید، اخبار دنیای کسب‌و‌کار را دنبال کنید و اطلاعات مهم حرفه خود را به اشتراک بگذارید. متأسفانه رابط‌کاربری اپلیکیشن لینکدین، به روانی و زیبایی اپلیکیشن‌های گوگل‌پلاس یا فیس‌بوک نیست. اگر شما از کاربران لینکدین هستید ولی زمان کافی برای سر زدن به پروفایل خود ندارید، این اپلیکیشن برای شما ساخته شده است.


۶- Pulse News

پالس‌نیوز، اپلیکیشن خوب و ظریف است که با جمع‌آوری اخبار از وب‌سایت و منابع مورد علاقه شما، همه آن‌ها را در یک محل با فرمت موزاییکی به شما نمایش می‌دهد. کافی بر روی هرکدام از موزاییک‌ها بزنید تا مقاله کامل آن را ببینید. پالس‌نیوز، قابلیت همگام‌سازی آفلاین نیز دارد که به شما امکان می‌دهد در مواقعی که از سیگنال‌های وای‌فای یا اپراتور دور هستید هم اخبار مورد نظرتان را مطالعه کنید. علاوه بر این می‌توانید اخبار دلخواه خود را برای مطالعه در زمان بهتر به نرم‌افزارهایی مثل Pocket یا Instapaper و یا Evernote ارسال کنید. نحوه نمایش و ارائه اخبار پالس‌نیوز، در مجموع خوب است، هرچند که رابط‌کاربری آن در مواقعی دچار مشکل می‌شود.


۷- ConvertPad

کاربران با دیدن رابط‌کاربری کانورت‌پد، شگفت‌زده نمی‌شوند. اما ConvertPad یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های تبدیل واحد محسوب می‌شود. تبدیل واحدهای ارزی به هم نیازمند دسترسی به اینترنت است. اما واحد دیگر همه در دسترس هستند.


۸- Kindle

با کیندل رمان، مجله یا متن مورد علاقه خود را به راحتی در گجت خود مطالعه کنید. کیندل فروشگاه کتاب آمازون است که از طریق آن می‌توانید کتاب‌های مورد نظر خود را تنها با چند Tap دانلود کنید. اپلیکیشن به صورت خودکار فعالیت‌های شما ذخیره می‌کند، در نتیجه مشکلی برای ادامه کار در زمان‌های بعدی نخواهید داشت.


۹- Dictionary Merriam-Webster

مریام-وبستر یکی از معروف‌ترین دیکشنری‌های انگلیسی به انگلیسی دنیا است که حالا به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. این دیکشنری از سال ۱۹۹۶ برای استفاده آنلاین رایگان شده است. مریام-وبستر، همه ویژگی‌های مهم را دارد که امکان جستجوی سریع نیز در آن فراهم شده است. اپلیکیشن در همان مرحله اول، تماماً دانلود می‌شود تا بعدها بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین قابل استفاده باشد. اگر درگیر آزمون‌هایی مثل آیلتس یا تافل هستید تا می‌خواهد گنجینه لغات خود را پربارتر کنید، مریام-وبستر را از دست ندهید.


1۰- Netflix

به کمک نت‌فلیکس، می‌توانید با پرداخت حق اشتراک ماهانه، فیلم‌ها یا سریال‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید. نت‌فلکیس به قول پایبند است و به کاربران امکان مشاهده آنلاین طولانی را می‌دهد. در نت‌فلیکس می‌توانید بر اساس موضوعات مختلف مثلاً ژانر، به دنبال فیلم‌های مورد علاقه خود بگردید.


این هم از آخرین ۱۰ اپلیکیشن. امیدواریم این ۴۰ اپلیکیشن، به تجربه کاربری حرفه‌ای‌تر شما کمک کرده باشند. حتما تجربه کاربری خود را درباره آن‌ها با دوستانتان به اشتراک بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*