تصاویر واقعی هواوی P20

تصاویر واقعی هواوی P20 انتظارات قبلی ما را رد می‌کنند

به تازگی تصاویر واقعی هواوی P20 منتشر شده است. طبق این عکس های هواوی پی 20 (Huawei P20)، این مدل در ادامه راه دو پرچمدار قبلی سری P، طراحی زیبا و منحصربه‌فردی خواهد داشت.

اگرچه قرار نیست پرچمداران جدید هواوی در کنگره جهانی موبایل که تا چند روز دیگر آغاز می‌شود رونمایی شوند، اما هر روز شاهد انتشار اخبار بیشتری پیرامون مدل‌های پی 20، پی 20 لایت و پی 20 پلاس هستیم. تا امروز بیشتر تصاویر و اطلاعات منتشر شده، پیرامون پایین‌ترین مدل خانواده پی 20 یعنی مدل لایت بوده‌اند، اما وب سایت Android Authority به تازگی تصاویر واقعی هواوی پی 20 را منتشر کرده است. در واقع این یک نسخه اولیه گوشی مذکور است.

تصاویر واقعی هواوی P20

نسخه اولیه هواوی پی 20 لایت دارای طراحی شبیه به آیفون ایکس بود، به طوری که بریدگی جنجالی بالای نمایشگر آن نیز در این مدل دیده می‌شد. اگرچه پیش‌بینی شده بود خود هواوی پی 20 نیز همچون مدل لایت ظاهری شبیه به پرچمدار اپل در سال 2017 خواهد داشت، اما طبق تصاویر تازه منتشر شده، خبری از وجود بریدگی در بالای نمایشگر نیست. همچنین لنزهای دوربین به صورت افقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

تصاویر واقعی هواوی P20

برخلاف بیشتر پرچمداران سال 2017، پی 10 و پی 10 پلاس فاقد طراحی بدون حاشیه بودند، اما این موضوع در مدل‌های سال 2018 سری P رعایت شده و آن‌ها به همراه حاشیه‌های بسیار نازکی در اطراف نمایشگر عرضه می‌شوند. در دو طرف گوشی تقریبا هیچ حاشیه‌ای دیده نمی‌شود! سمت چپ بدنه فاقد دکمه بوده و سمت راست، کلید پاور را جای داده است.

تصاویر واقعی هواوی P20

در کمال تعجب هیچ دکمه فیزیکی برای کاهش و یا افزایش حجم صدا دیده وجود ندارد. به نظر می‌رسد هواوی برای کنترل حجم صدا، دکمه‌هایی لمسی در بالای کلید پاور تعبیه کرده است که می‌تواند یکی از نکات متمایزکننده پی 20 در مقایسه با سایر پرچمدار سال 2018 باشد.

طبق تصاویر واقعی هواوی P20 خبری از دوربین سه گانه در مدل پایه نیست

در مدل‌های سال 2017، برای دوربین یک بخش جداگانه با رنگی متفاوت در نظر گرفته شده بود، اما طبق تصاویر واقعی هواوی P20 لنزهای این گوشی فاقد ناحیه‌ای مخصوص هستند. اما بحث‌ برانگیزترین نکته درباره پنل پشتی تعداد لنزها است، چرا که از ماه‌ها قبل، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های هواوی پی 20، مجهز شدن به دوربین سه گانه (با رزولوشن 40 مگاپیکسل) قلمداد می‌شد. لبه‌های پنل پشتی نیز انحنا داشته و روی هم رفته در مقایسه با هواوی پی 9 و پی 10 به عنوان دو شاهکار طراحی، زیبایی بیشتری دارند.

تصاویر واقعی هواوی P20

البته هنوز امید خود را از دست نداده‌ایم، چرا که درباره مدل پلاس و یا حتی مدل چهارم پرو اخبار زیادی در دسترس نیست. این دو گوشی مدل بالاتر پی 20 پایه بوده و ممکن است یکی از ویژگی‌های متمایزکننده آن‌ها، داشتن دوربین سه گانه باشد.

طبق تصاویر، هواوی P20 به یک جفت اسپیکر به همراه پورت یو اس بی C در پایین‌ترین بخش بدنه مجهز شده است. البته ممکن است تنها یکی از این حفره‌ها مربوط به اسپیکر بوده و مورد کناری تنها به منظور حفظ تقارن و زیبایی در نظر گرفته شده باشد! بر اساس تصاویر واقعی هواوی P20 در این گوشی خبری از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. حاشیه های خیلی کمی داره دکمه صدا هم که لمسی میشه ی چیزی شبیه htc u11 در کل خوشم اومد و امیدوارم که دوربینش اینی که میگه نباشه وهمون دوربین سه گانه که گفته بود باشه

  2. از یه گوشی چینی مضحک چه انتظاری میشه داشت

    • همون انتظاری ک گوشی ااصلی و غیر مضحک اپل می شه داشت تو ک فن هواوی نیستی چرا میای نظر می دی؟ اگه می خوای نقد کنی بکن بدون توهین ولی ب نظر من این حسودیه احتمالا یه گوشی از شرکت اپل داری ک ضعیف شده یا ضعیف تر از میان رده های هواویه برای همین حسودی می کنی.

  3. انتظار بیخودی داشتیم که رد شده خخخ

  4. اونجور که گفته بودن طراحی جالبی نداره

  5. خب سه مدل داره این مدل سه گانش نیست که

  6. این که دوگانهس دوربینش این همه پز داد

  7. خوبه دیگه میخاد چی بشه

  8. از لحاظ ظاهری که معمولیه به نظرم
    هنوزم مشخصاتش بد نیست